Jezus Chrystus: Ja jestem droga prawda i życie, nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak TYLKO przeze mnie.
Jezus Chrystus: Ja jestem droga prawda i życie, nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak TYLKO przeze mnie.
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
97
BLOG

Modlitwy do Stworzeń - Ludzi są Bałwochwalstwem!

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Jezus Chrystus: "Ja jestem droga prawda i życie, nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak TYLKO przeze mnie". Ewangelia Jana 14:6


Dzięki Bogu za wszystko co dla Nas uczynił!


Bóg NIE wysłuchuje modlitw zanoszonych do Niego poprzez innych POŚREDNIKÓW aniżeli Jezus Pomazaniec!  - A modlitwy do Stworzeń - Ludzi są Bałwochwalstwem!

Módl się TYLKO do Ojca i TYLKO za pośrednictwem Jego Syna, Pomazańca z Nazaretu, Chrystus znaczy Pomazaniec. / a tam gdzie jest Pomazaniec to i tam musi być ktoś większy od niego, ten kto go swoim Pomazańcem uczynił = Syn nie jest równy ani współistotny Ojcu, Jezus miał i nadal ma Boga - Władcę nad sobą, którego wolę zawsze wykonywał i nadal wykonuje, do Niego się modlił i Jemu oddał z siebie Ofiarę a On go wskrzesił po 3 dniach! Przecież Jezus sam siebie nie wskrzesił!

Jak się zaczyna ostatnia Księga z Biblii? Objawienie 1:1 "Objawienie od Jezusa, które dał mu Bóg" = Jezus w niebie nadal ma Boga = władcę nad sobą! Słowo Bóg znaczy władca.

I Dlatego sam Jezus, skoro jest potężnym władcą z woli Ojca, jest też i bogiem, dla rozróżniania piszę słowo Bóg z dużej litery, gdy mam na myśli Ojca, czyli Jahwe, chyba, ze zacznę zdanie to będzie z dużej litery i "Bóg Jezus", nie czytaliście, że Bóg w Piśmie nazywa ludzi bogami? albo, ze szatan nazywany jest bogiem obecnego systemu rzeczy? 2 List do Koryntian 4:4 , tak, jako bóg tego systemu mógł oferować Jezusowi Chwałę wszystkich królestw, gdy Go kusił...

Zacznij myśleć i porzuć drogę Ślepców bo wpadniesz do DOŁU.

Po co masz umrzeć /wiecznie/?!


1 Tym. 2:5

"Albowiem JEDEN jest pośrednik miedzy Bogiem a ludźmi..." - 1 List Pawła do Tymoteusza 2:5


- albo: "I zamienili Boga prawdziwego na fałszywego i zaczęli oddawać cześć stworzeniom zamiast Stwórcy..."

Zatem:

Porzuć drogę ślepców póki masz na to jeszcze czas i weź KONIECZNY do zbawienia Chrzest /przez ZANURZENIE/!

Zobacz teraz jak musi wyglądać chrzest, by był WAŻNY! = https://www.salon24.pl/u/salamon/851196,doslownie-setki-milionow-ludzi-mniema-ze-posiada-wazny-chrzest-i-cisza-p-tym-w-mediach



Dzięki Bogu za wszystko co dla Nas uczynił!

Allelujah!  - co znaczy dokładnie: Wysławiajcie Jahwe! / i Jemu tylko oddawajcie Boską Cześć! /

Za pośrednictwem TYLKO Jezusa Chrytsusa!

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo