Izajasz 42:8
Izajasz 42:8
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
138
BLOG

"Objawiłem się Abrahamowi, Izaakowi i Jakubowi jako Bóg Wszechmocny, lecz imienia mojego J

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Kiedy mój bliźni się Przebudzisz??  Kiedy odstąpisz od nauk demonicznych?

Bóg nie będzie czekać na Ciebie wiecznie! a wiedz, że " Straszna to rzecz wpaść w ręce Boga żywego!" / gdy zapłonie gniewem/.

A teraz czytaj i przetraw co tutaj krótko napiszę:

Cytuję z pamięci:

"Objawiłem się Abrahamowi, Izaakowi i Jakubowi jako Bóg Wszechmocny, lecz imienia mojego Jahwe im nie wyjawiłem"."Objawiłem się Abrahamowi, Izaakowi i Jakubowi jako Bóg Wszechmocny, lecz imienia mojego Jahwe im nie wyjawiłem". - 2 Księga Mojżeszowa 6:3

albo:  "Jahwe, takie jest Imię moje".  - Izajasz 42:8

albo: " Słuchaj Izraelu! Jahwe to JEDEN Jahwe! Będziesz go miłował z całego serca, z całej swej duszy i TYLKO dla Niego będziesz pełnił świętą służbę!". - 4 Księga Mojżeszowa, albo powtórzonego Prawa jak tam ci napisali 6:5

Zaprawdę jest Bóg wymagający WYŁĄCZNEGO oddania!

A uświęcenie Jego Imienia jest rzeczą najważniejszą we wszechświecie! Nie np moje życie wieczne. - Tłumaczą wam modlitwę Ojcze Nasz na " ŚWIĘĆ SIĘ IMIĘ TWOJE",  w oryginale jest UŚWIĘĆ się imię Twoje, to wielka różnica, pojmujesz ją??


Niebawem Bóg " Wyłączy ci prąd" i przeminiesz na zawsze o ile nie zaczniesz Go szukać i spełniać Jego wolę!

Oto ci powiedziałem, nie będę winien twojej krwi...


Ps. Zapewne w twojej Biblii imię Jahwe zastąpili słowami Pan lub Bóg, lecz w oryginale Biblii to imię występuje niemal 7.000 razy!

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo