Dariusz Salamon Dariusz Salamon
271
BLOG

Znalazłem na Genealodzy przodków i tak jak się domyślałem...

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Poszperałem trochę i tak jak się domyślałem nasze nazwisko brzmiało Salomon a pewnego dnia ktoś chyba się pomylił i jednemu z dzieci wpisał  Salamon zamiast Salomon i tak się składa, że To był właśnie mój niedaleki przodek sprzed stu ileś tam lat.

Trafiłem tam i na miejscowość o nazwie Salomonowicze, musiało  zatem tam być sporo Salomonów, pewni moi krewni bliżsi i dalsi.

Z jednej strony Salamon i Salomon to to samo, tak nazywał się syn Dawida i Batszeby Uriaszowej, znany z Mądrości Salomon, z tym, że w tamtym języku nie ma ani Salomona ani Salamona bo to są już spolszczenia imienia Szlomoh.

Pewnie myślałeś, że Król Dawid wołał na swojego syna - Salomonie - prawda?


Jesteś ciekaw co teraz dzieje się z Królem Salomonem? Możesz tego się dowiedzieć w tym miejscu:

Dzieje Apostolskie 24:15

I jeszcze coś, tak przy okazji, słowo Żyd tak naprawdę - poprawnie - oznacza człowieka oddającego Chwałę /tylko i wyłącznie/ Jedynemu Bogu - Jahwe - w obecnym, Nowym Przymierzu - za pośrednictwem Chrystusa co znaczy Pomazańca / Pomazańca Jahwe /

I tym sposobem ŻYDZI zostaną zbawieni...

Przed zaśnięciem pomyśl nad tym czemu w twojej Biblii nie tłumaczą słowa Chrystus na polskie słowo Pomazaniec..

/ Tam gdzie jest Pomazaniec tam jest i ktoś większy, ten kto go swoim Pomazańcem uczynił.../

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości