Izajasz 42:8 Ja jestem Jahwe, takie jest Imię Moje.
Izajasz 42:8 Ja jestem Jahwe, takie jest Imię Moje.
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
222
BLOG

Masz tego samego Boga nad sobą co Jezus Chrystus?

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 23

Oto jest pytanie.

Jezus ma nad sobą władcę - Bóg znaczy władca - kim On jest?

W Biblii Jego Imię występuje około 6800 razy! W oryginale oczywiście a samo imię Jezus z hebr. Jehoshua znaczy dosłownie: Jahwe jest zbawieniem a np Mateusz to Dar Jahwe,

Służysz temu samemu Bogu co Jezus? Koniecznie odpowiedz sobie na to pytanie!


Mioość i służba dla Jahwe to największe przykazanie jakie znajdziesz w Biblii, sam Jezus je powtórzył za słowami z Księgi powtórzonego Prawa czyli z 4 Mojżeszowej 6:5, zobacz co tam nakazano Żydom!

- Miłość i oddanie Jahwe - JEDYNEMU Bogu - i służbę TYLKO dla niego.


Allelujah! - co znaczy dosłownie - Wysławiajcie Jahwe!


Ps jeśli masz jakieś wątpliwości czy Jezus ma nad sobą Boga-władcę to otwórz ostatnią księgę biblijną Objawienie i zobacz jak się zaczyna:

Objawienie od Jezusa, które dał mu Bóg...a w 3:5 Jezus mówi o pewnych ludziach:

"...a jego imię wyznam przed moim Ojcem i przed Jego aniołami..."

Zresztą samo słowo gr. Chrystus, którego wam nie tłumaczą w Bibliach znaczy Pomazaniec lub Namaszczony a w takim przypadku musi być i ktoś większy od niego, ten kto go namaścił czy też uczynił swoim Pomazańcem.

Nikt kto nie uznaje Jahwe i mu nie oddaje czci nie otrzyma życia wiecznego.

Nie wiem czy wiesz, ale napisano: 

"KAŻDY człowiek będzie musiał poznać, że Ja jestem Jahwe!" - Niestety - Wówczas będzie już dla ciebie za późno...

Amen. = Zaprawdę.


Zapytaj swojego księdza czy pastora o to czy napisałem prawdę.

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo