Ja jestem Jahwe, takie jest Imię Moje - w Biblii Imię Jahwe występuje prawie 7000 razy, zamienili je w tłumaczeniach na słowa: Pan i Bóg.
Ja jestem Jahwe, takie jest Imię Moje - w Biblii Imię Jahwe występuje prawie 7000 razy, zamienili je w tłumaczeniach na słowa: Pan i Bóg.
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
192
BLOG

Ewangelia Jana 17:3 - Ojciec Jezusa Jahwe nie jest Trójcą - Jedyny bez początku.

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

" Słuchaj Izraelu! Jahwe twój Bóg to jeden Jahwe, będziesz Mu służył i tylko dla Niego będziesz pełnił świętą służbę" 

Powt. Prawa inaczej IV Mojżeszowa 6:5


a Biblia Tysiąclecia Ewangelia Jana 17:3 / Takich wersetów są setki jak nie tysiące, które mówią o tym, że jest Jeden Bóg - Jahwe - Jedyny który nie ma początku/.

"A to jest życie wieczne: aby znali Ciebie, jedynego prawdziwego Boga, oraz Tego, którego posłałeś, Jezusa Chrystusa".

Zobaczmy słowo "Jedynego" jak ono brzmi w oryginale?

" monon " 

Jak możemy to słowo przetłumaczyć? Niektórzy pewnie się domyślają bo " mono " jest przecież znanym słowem i dzisiaj w Polsce... a więc:

 - sam, samotny, tylko jeden, pozbawiony czegoś, pojedynczy; 

Jeszcze wierzysz w to, że Bóg Ojciec jest Trójcą?

aby znali Ciebie JEDYNEGO prawdziwego Boga... oraz tego którego posłałeś... Kogo posłał i kiedy?

Jezusa posłał i stało to się w niebie... Którego posłałeś... Jezusa Chrystusa a Chrystus znaczy pomazaniec lub namaszczony... Czyjś Pomazaniec, namaszczony przez kogoś większego od siebie  jako jego Pomazaniec. 

Cała Biblia świadczy o tym, że Bóg jest Jeden i że ma Imię i że Jezus jest Jego pierworodnym - mającym początek.

Dlaczego więc trwać w błędzie mówiącym o tym, że Jezus jest równy i współistotny Ojcu? 

Tu masz pomocną stronę do właściwego poznawania Ewangelii:

https://biblia.oblubienica.eu/interlinearny/index/book/4/chapter/17/verse/3/param/1/version/TR

Bóg do Mojżesza:

"Jam jest Jahwe, objawiłem się Abrahamowi Izakowi i Jakubowi jako Bóg Wszechmocny lecz imienia mojego Jahwe im nie wyjawiłem..."

Księga Wyjścia 6:2-3

Zajrzyj i tutaj! - https://www.salon24.pl/u/salamon/851196,doslownie-setki-milionow-ludzi-mniema-ze-posiada-wazny-chrzest-i-cisza-p-tym-w-mediach


Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo