Ja jestem Droga Prawda i Życie, nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak TYLKO przeze mnie - Jezus Chrystus
Ja jestem Droga Prawda i Życie, nikt nie przychodzi do Ojca inaczej jak TYLKO przeze mnie - Jezus Chrystus
Dariusz Salamon Dariusz Salamon
197
BLOG

Zarazy nie pozbędziecie się nigdy ba! Nadejdą kolejne. To dopiero początek Boleści.

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Jezus Pomazaniec Boga jedynego zapowiedział m.in "I będą zarazy w jednym miejscu po drugim", jak widać nie mylił się i w tym przypadku.

Mało tego, zapowiedział, że nadejdzie "Wielki Ucisk jakiego jeszcze na ziemi nigdy nie było i nigdy już więcej takiego ucisku na ziemi nie będzie" a "Owe dni zostaną skrócone ze względu NA WYBRANYCH bo nikt  by nie ocalał". - Jak uważam ja jestem takim WYBRANYM jeśli chcesz wiedzieć.

Nie wyobrażam sobie by mogło być inaczej. Tobie też tego życzę i po to działam m.in tutaj, by się do tego przyczynić o ile taka będzie wola Jahwe co do ciebie.

Wiesz jak możesz spróbować wejść na taką Drogę, byś i ty był WYBRANYM?, by i o tobie były słowa:

" Wszystkim tym jednak, którzy Je przyjęli, dało moc, aby się stali DZIEĆMI Boga, tym, którzy wierzą w imię Jego - którzy ani z krwi, ani z żądzy ciała, ani z woli męża, ale z Boga się narodzili".

- Ewangelia Jana 1:12-13

Niewielu takich jest, jak zapowiedział przecież Syn Jedynego:

"Wąska jest brama i wąska jest droga, która wiedzie do Życia i i co? - Niewielu nią idzie...

...a szeroka jest brama i droga, która wiedzie do zagłady i wielu nią podąża..."


No cóż... "Mrok okrywa narody..." a w nim "Ślepi /duchowo/ wiodą ślepych...".


Wkrótce nastanie Czas Wiedzy, ale Drzwi będą już zamknięte, mało masz czasu na ratunek siebie i swojej rodziny, za którą TY jesteś odpowiedzialny...

Pomyśl o swoich dzieciach... Myślisz, że w Sodomie ich nie było? A może podczas Potopu ich nie było? A może w Jerozolimie Anno Domini 70 nie było dzieci? Nie tylko były, ale wręcz własne matki je jadły z głodu podczas oblężenia.

Ty jesteś odpowiedzialny za twoją żonę i za twoje dzieci... Czasu jest coraz mniej...

Obym się mylił i by Bóg ulitował się na każdym człowiekiem, ale nie licz na to, po co masz przeżyć / doświadczyć największą katastrofę swojego życia?

"Koniec straszną zagładę zgotuje mieszkańcom ziemi", raczej to przyjmij za pewnik.

Nie daj wylecieć z głowy temu co teraz przeczytałeś - Pomyśl o swoich bliskich za których TY jesteś odpowiedzialny przed Bogiem.

Dzisiaj niestety bardziej dbacie o swoje samochody aniżeli o sprawy duchowe, jeśli ciebie to nie dotyczy to gratuluję. -  Polecam teraz temat - link : 

"Traktujecie swoje samochody WIELOKROTNIE lepiej aniżeli Boga". - 

https://www.salon24.pl/u/salamon/870610,traktujecie-swoje-samochody-wielokrotnie-lepiej-anizeli-boga


Zobacz galerię zdjęć:

Ja jestem Jahwe, takie jest Imię Moje - w Biblii Imię Jahwe występuje prawie 7000 razy, zamienili je w tłumaczeniach na słowa: Pan i Bóg.
Ja jestem Jahwe, takie jest Imię Moje - w Biblii Imię Jahwe występuje prawie 7000 razy, zamienili je w tłumaczeniach na słowa: Pan i Bóg.

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo