Dariusz Salamon Dariusz Salamon
78
BLOG

Transeksualizm dzieci to rzecz nie zbadana. Nic o tym nie wiadomo.

Dariusz Salamon Dariusz Salamon Społeczeństwo Obserwuj notkę 8

Nikt nic nie wie, na całym świecie, skąd TO się bierze i jak dziecko "Wyleczyć".

Dziwna ta sprawa jest i dla mnie,  nie sposób jej również podpiąć  pod  "zdemonizowanie" -  dotyka także bardzo / i prawidłowo/ wierzących dzieci, które nie tylko nie przejawiają żadnych niewłaściwych oznak czy zachowań a wręcz przeciwnie, żyją bardzo poprawnie, modlą się, bez problemu wyznają, że Jezus jest ich zbawcą czy Panem itd.

Bardzo trudny temat i jak na razie nic nie mam prócz mglistych podejrzeń jeśli chodzi o genezę tego problemu. - No może Geneza jest znana, ale ta Pra - jako skutki pradawnego buntu , podobnie jak i wszystkie pozostałe choroby czy zaburzenia.

Dziecko nic a nic nie jest winne, dosłownie nic, i nie ma żadnych dowodów na to by wskazać kogokolwiek czy cokolwiek winnego takich przypadków.

Nie chce mi się teraz pisać dłużej, ale jak mi się wydaje, jest to jedyne zagadnienie, które rozpoznawałem, i na nim poległem. Ja i moje modlitwy. - ale podobno dopóki się walczy jest się zwycięzcą...

Na szczęście niebawem i  transseksualizm przestanie być problemem.

Królestwo Boga usunie i takie dolegliwości.

Chrześcijanin. Prawdziwy. " Lecz TYM wszystkim, którzy Go przyjęli, dał prawo stania się dziećmi Boga — tym, którzy wierzą w Jego imię, którzy zostali zrodzeni nie z krwi ani z woli ciała, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga". - Jana 1:12-13 Myślałeś, że każdy człowiek jest dzieckiem Boga...Prawda? ...Wiesz, że Wiedza  niejako, w pewnym sensie, jest tożsama z uzyskaniem Życia Wiecznego..? Gdzie ją znajdziesz? - Jan 17:3

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo