echo24 echo24
1363
BLOG

Czy prezydent Duda jest wysłannikiem Ducha Świętego?

echo24 echo24 Prezydent Obserwuj temat Obserwuj notkę 152

Podtytuł: „W imię Ojca, i Syna, i Ducha Świętego. Kropka.”

UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych!

Portal internetowy doRzeczy – vide: https://www.dorzeczy.pl/kraj/128448/mitera-skoro-prezydent-uznal-ze-wszystko-jest-correct-konczy-to-sprawe.html informuje:

Mitera: Skoro prezydent uznał, że wszystko jest correct, kończy to sprawę. – Zebrałem 25 podpisów pod swoją kandydaturą, spełniłem wymóg ustawowy. Nie widzę podstaw do kwestionowania – powiedział w TVN24 rzecznik i członek nowej Krajowej Rady Sądownictwa Maciej Mitera (…) Rzecznik KRS Maciej Mitera na antenie TVN24 odniósł się do słów prezydenta Andrzeja Dudy, który w wywiadzie dla "Wprost" stwierdził, że skoro sędziowie otrzymali już nominację od głowy państwa, to doszukiwanie się nieprawidłowości na listach poparcia kandydatów nie ma znaczenia, bo nawet, jeśli coś byłoby "nie tak", to nic nie zmieni. – Pełna zgoda. To jest tak, jak dawniej król, a teraz prezydent dzieli się tym swoim imperium władzy państwowej z osobą, której tę władzę przekazuje – powiedział Mitera. – Jest to prerogatywa głowy państwa i skoro głowa państwa uznała, że wszystko jest "correct", w mojej ocenie kończy to sprawę – stwierdził sędzia…

Mój komentarz:

Jak widać, rzecznik Krajowej Rady Sądowniczej pan poseł Mitera przypisał prezydentowi Dudzie prerogatywy Króla Najjaśniejszej Rzeczpospolitej, który może wszystko, albo nawet więcej.

Ja zaś sobie przypomniałem odbyte nazajutrz po wyborze Andrzeja Dudy na urząd Prezydenta RP okolicznościowe spotkanie członków krakowskiej sekcji Akademickiego Klubu Obywatelskiego (AKO) im. prof. Lecha Kaczyńskiego z ojcem Prezydenta Elekta - profesorem Akademii Górniczo-Hutniczej Janem Tadeuszem Dudą, który jest wiceprzewodniczącym AKO.

To kameralne spotkanie, w którym uczestniczyłem, jako jeden z członków grupy założycielskiej krakowskiego AKO , z którego nota bene wystąpiłem, gdy Jarosław Kaczyński twarzą pisowskiej reformy sądowniczej zrobił peerelowskiego prokuratora Piotrowicza, a ja się zorientowałem, że krakowskie AKO to prestiżowa trampolina dla syna - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/991345,list-blogerski-emerytowanego-nauczyciela-akademickiego-do-profesora-jana-tadeusza-dudy , - odbyło się w biurze poselskim dra Andrzeja Dudy przy ulicy Podwale w Krakowie.

Ojciec Andrzeja Dudy się spóźniał, bo zatrzymali go dziennikarze, aż w końcu przyszedł i z uduchowioną miną wypowiedział następujące słowa, które sobie wtedy zanotowałem, cytuję:

Ja, jako ojciec mogłem mu obiecać tylko modlitwę i otuchę. Powtarzałem mu także, iż miliony się na niego modlą w całej Polsce. To go trzymało, dodawało mu sił i wzbudzało nadzieję, że wygra tę bitwę o Polskę. I on w to uwierzył tak mocno, że zaufajcie mi, iż te jego niezliczone przemówienia nie były wcześniej przygotowywane. On to mówił z siebie, a to, co mówił płynęło z niego. My z żoną powierzyliśmy go opatrzności. To, co się wydarzyło dopiero dziś do nas dociera. Ale wierzę, że to było zstąpienie Ducha Świętego. Musimy ludziom o tym mówić…”, koniec cytatu. Napisałem wtedy o tym notkę, której dziś przychodzi mi się wstydzić - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/651457,co-wyniosl-z-domu-prezydent-andrzej-duda

Dlaczego wstydzić?

Bo tak sobie myślę, czy słowa Andrzeja Dudy zapytanego niedawno przez dziennikarzy, że jednak coś jest "nie tak" z listami poparcia do KRS i czy to nie będzie miało znaczenia”? – cytuję za Prezydentem:

nie będzie miało, ponieważ otrzymali oni nominację sędziowską od prezydenta Rzeczypospolitej. Kropka”,

nie są przypadkiem świadectwem, iż pan Prezydent rzeczywiście się poczuł "wysłannikiem Ducha Świętego".

Na wszelki wypadek, - w tym miejscu notkę zakończę.

UWAGA!  Z góry zapowiadam, że komentarze hejterskie, insynuacyjne, wulgarne i niedorzeczne, - będę kwitował milczeniem, bądź frazą "Następny, proszę!"

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum

W roku 2011 dostałem następującą ofertę - vide: https://m.salon24.pl/kaczynski-magia-2-jpg-58a71dac27,750,0,0,0.jpg , ale Duch Święty mi podpowiedział, żebym jej nie przyjmował, za co Mu codziennie przed snem dziękuję.

Post Post Scriptum

Właśnie ogłoszono, że prezydent Andrzej Duda podpisał "ustawę kagańcową"

Mój komentarz:

Wygląda na to, że Pan Bóg się od Polski odwrócił. I po prawdzie, wcale Mu się nie dziwię.

Zaś wnikliwa lektura dodanych dotąd grubo ponad stu komentarzy skłania ku refleksji, że tym dzisiejszym podpisem pan Andrzej Duda przegrał sobie majowe wybory.




echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka