echo24 echo24
732
BLOG

Co łączy Jarosława Kaczyńskiego z Bronisławem Pawlikiem?

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 42

UWAGA! Trudny przekaz, tylko dla kumatych!

Portal internetowy Salon24 news – vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1076105,kaczynski-na-tiktoku-kazdy-dobry-czlowiek-powinien-poprzec-te-ustawe informuje:

Kaczyński na TikToku: Każdy dobry człowiek powinien poprzeć tę ustawę. Prezes PiS Jarosław Kaczyński namawia w mediach społecznościowych do poparcia projektu ustawy ws. zakazu hodowli zwierząt na futra. „To jest naprawdę potrzebne. Tutaj dzieje się bardzo wiele złego i musimy temu złu zapobiec. Każdy dobry człowiek powinien poprzeć tę ustawę. Ja ją popieram z całego serca” - zachęca prezes PiS…

Mój komentarz:

Nie bez przyczyny, w tej samej chwili, kiedy zobaczyłem zdjęcie pana Prezesa na TiKToku – patrz fotka pod notką, wyświetliła mi się przed oczami słynna scena, jak w latach 60. znany aktor Bronisław Pawlik, który występował wtenczas w telewizji w ogromnie lubianej przez dzieci wieczorynce "Miś z okienka", - jak już zamknął "okienko", będąc przekonany, że mikrofon i kamery są już wyłączone głośno powiedział: -- A TERAZ, DROGIE DZIECI, pocałujcie misia w dupę! – patrz zdjęcie tytułowe.

I tylko nie mówcie, że mam antypisowskie fobie i znów jątrzę!

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka