echo24 echo24
524
BLOG

Historyczny rekord Salonu24 (!!!)

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 27
Z cyklu: "perły w koronie blogosfery"

Pan Redaktor Sławomir Jastrzębowski opublikował wczoraj na Salonie24 przeprowadzony przez Niego wywiad z sędzią Trybunału Konstytucyjnego Krystyną Pawłowicz zatytułowany: „Przyszłam panu nawrzucać. Proszę mnie przeprosić ”, - vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1227054,przyszlam-panu-nawrzucac-prosze-mnie-przeprosic .

Mój komentarz:

Prześledziłem nad wyraz starannie ponad setkę komentarzy autorstwa zagorzałych miłośników partii Jarosława Kaczyńskiego i muszę redaktorowi Jastrzębowskiemu pogratulować  dziennikarskiego sukcesu najwyższej próby, gdyż w długiej historii Salonu24 nigdy dotąd nie odnotowano tak imponująco obfitego, - wiosennego wysypu prawdziwków.

Brawo Panie Redaktorze! Wielkie brawo!! Na stojąco!!!

Łubu Dubu! Łubu Dubu! Niech żyje nam prezes naszego klubu! Niech żyje nam!!!

To śpiewam ja, Krzysztof Pasierbiewicz (Echo24)

Post Scriptum

Nie ukrywam, że niniejsza notka to także test na odwagę i poczucie humoru pana Sławomira Jastrzębowskiego i jego Zespołu Redakcyjnego

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka