echo24 echo24
278
BLOG

Czy Donald Tusk splagiatował znanego blogera Salonu24?

echo24 echo24 Polityka Obserwuj notkę 30
Politycy i blogerzy

Portal internetowy Salon24, - vide: https://www.salon24.pl/newsroom/1246074,tusk-komentuje-zachowanie-premier-finlandii-przypomnial-urodziny-radia-maryja informuje:

W środę do sieci wyciekło nagranie premier Finlandii Sanna Marin, która bawiła się z przyjaciółmi na imprezie. W sieci pojawiało się wiele komentarzy, czy premier powinna tak robić, czy też nie. Głos zabrał również lider PO Donald Tusk.
Będącym gościem Agaty Adamek w "Jeden na jeden" w TVN 24 Donald Tusk został zapytany, "czy oburza go film z imprezy premier Finlandii, która tańczy i dobrze się bawi?". Donald Tusk odpowiadając na pytanie prowadzącej stwierdził, że oburzenie wielu polityków go zszokowało. Przypomniał również pamiętną scenę z urodzin Radia Maryja, kiedy to politycy PiS na czele z premierem Mateusz Morawieckim tańczyli trzymając się za ręce..."

Mój komentarz:

Pytacie Państwo skąd przyszło mi do głowy, że Donald Tusk splagiatował moją notkę? Już wyjaśniam.

Bo w czwartek opublikowałem na Saloni24 notkę pt. „Jak Państwo myślicie? Gdzie oraz z kim wolałaby się zabawić polska młodzież? ”, - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/1245955,jak-panstwo-myslicie-gdzie-wolalaby-sie-zabawic-polska-mlodziez , w której napisałem, cytuję:

„Jak Państwo myślicie? Gdzie oraz z kim wolałaby się zabawić polska młodzież?

a)
Na imprezce z udziałem pani premier Finlandii, - vide:

                  https://www.youtube.com/watch?v=l21A3tS6_vs 
b)
Z premierem Morawieckim na balandze u Ojca Dyrektora, vide:

                 https://www.youtube.com/watch?v=D9_4CliGgsk 

…, koniec cytatu.

Natomiast w piątek, w programie Agaty Adamek w "Jeden na jeden" w TVN 24,  Donald Tusk powiedział dokładnie to samo, co ja napisałem dzień wcześniej, - tyle, że w nieco zmienionej formie.

Oczywiście, to przypadek mógł zrządzić, że Donald Tusk mógł mieć to samo, co ja skojarzenie z urodzinami Radia Maryja, - i ktoś może teraz spytać, skąd moje podejrzenie, iż szef Platformy Obywatelskiej splagiatował moją notkę?

Odpowiadam:

Pewności oczywiście nie mam, lecz znam multum przykładów cytowania przez polityków całych akapitów pochodzących z blogerskich notek, - bez powołania się na ich Autora.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki oraz niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla naszego państwa)

Zobacz galerię zdjęć:

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka