echo24 echo24
741
BLOG

„Ten nasz Hymn Narodowy jest taki ładny! Taki żwawy!”

echo24 echo24 Skoki narciarskie Obserwuj temat Obserwuj notkę 30


Długo się zastanawiałem, jakimi słowy mógłbym wyrazić to, co się dziś wydarzyło na skoczni narciarskiej w austriackim Bischofshofen.

Pisałem, kreśliłem, poprawiałem, odkładałem zmięte kartki i próbowałem od nowa. Ale zawsze czegoś brakowało, wciąż było za mało.

Aż przed chwilą obejrzałem w TVP1 wywiad z Kamilem Stochem, który zapytany o to, co w tym wspaniałym dla polskiego sportu dniu było dla niego najpiękniejsze odpowiedział:

Polscy kibice śpiewający ze mną nasz Hymn Narodowy”, który jak się wyraził w ujmujących w swej prostocie słowach: „Bo jest taki ładny! Taki żwawy!

Tak. Tak. Nasz Kamil dał dzisiaj światu jeszcze jedno świadectwo, że nie da się zabić naszej polskiej duszy! Że miłość do polskiego Hymnu mamy w genach.

Twardy jestem, ale zwilgotniały mi oczy, gdy to mówił. Jak wielu Polakom zresztą.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport