echo24 echo24
4585
BLOG

Twardy elektorat PiS wreszcie zaczyna myśleć

echo24 echo24 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 242

Zacznę od tego, że regularnie bywam na ultra-prawicowym portalu „Nasze Blogi” Niezależnej.pl vide: https://naszeblogi.pl/user/120/wpisy , gdyż zwyczajowo zamieszczam tam każdą notkę opublikowaną przeze mnie na Salonie24.

O ile na „Salonie24” prowadzą blogi sympatycy wszystkich opcji politycznych, - to na „Naszych Blogach” w 95-ciu procentach przypadków produkują się bezkrytyczni miłośnicy Partii Jarosława Kaczyńskiego, wśród których prym wiodą piszący praktycznie codziennie blogerzy zadaniowi, a mianowicie - na niwie gospodarczej działa członek Komitetu Politycznego PiS Zbigniew Kuźmiuk, zaś na poletku politycznym wypowiada się euro-poseł Ryszard Czarnecki.

Niegdyś czytelnicy i komentatorzy „Naszych Blogów” łykali w ciemno praktycznie każdą ściemę bezwstydnej propagandy sukcesu uprawianej tam przez wyżej wymienionych polityków PiS-u, których blogi miały początkowo stosunkowo wielu czytelników. Ale od czasu afery KNF blogów Kuźmiuka i Czarneckiego prawie nikt już nie czyta, co widać po radykalnym spadku ilości odwiedzin na ich blogach oraz na praktycznie zerowej ilości dodawanych tam komentarzy. Można to łatwo sprawdzić wchodząc na ich stare i nowe notki – vide: https://naszeblogi.pl/user/97/wpisy oraz http://naszeblogi.pl/user/86/wpisy .   

Dlaczego tak się dzieje?

Ano, dlatego, że jesienią 2015 Prawo i Sprawiedliwość wygrało wybory z przewagą sejmową, co dla partii Jarosława Kaczyńskiego miast zbawiennym, zgubnym się okazało, ponieważ utwierdziło działaczy pisowskich w złudnym przeświadczeniu, że im wszystko wolno, co z kolei przerodziło się w bezprzykładną butę partii rządzącej, która zaczęła postępować tak samo, jak Platforma przed upadkiem, jak nie gorzej. Mam na myśli chciejstwo, partyjniactwo, obsadzanie swoimi ludźmi praktycznie wszystkich lukratywnych stanowisk, słowem bezprzykładny nepotyzm PiS-u, czego z powodu wybuchu afery KNF już nie da się ukryć. Zaś nieprzyzwoicie nachalna propaganda sukcesu władzy dobrej zmiany okazała się przeciw-skuteczna, nawet w przypadku fanatyków bezkrytycznie miłujących partię Jarosława Kaczyńskiego. Mówiąc krótko, - PiS przegiął, stracił cnotę i przestał być teflonową partią.

I jeszcze jeden przykład. Dziś rano zadzwonił do mnie mój Przyjaciel, który za PiS w ogień by wskoczył, - ale jak zacząłem krytykować postępowanie Prawa i Sprawiedliwości po roku 2015, - miał do mnie o to ogromny żal, aż w końcu się na mnie śmiertelnie obraził i przestał do mnie dzwonić. Było to dla mnie nad wyraz dotkliwie przykre, bo mój starszy ode mnie Przyjaciel jest wyjątkowo doświadczonym przez życie patriotą polskim, który jako dziecko wraz z matką został zesłany na Sybir, skąd cudem powrócił do ojczyzny po wielu latach niewyobrażalnego cierpienia. A ostatnimi laty, mimo podeszłego wieku brał czynny udział w wielu marszach, które PiS organizował.

Ale dziś rano do mnie zadzwonił i powiedział: „Krzysiu! Dzwonię, żeby cię przeprosić, bo to, co pisałeś krytykując PiS to betka w porównaniu z tym, co przeczytałem w nowo wydanej książce autorstwa Jerzego Roberta Nowaka pt. „Andrzej Duda. Biografia prawdziwa” z komentarzami Gadowskiego…”.

Książki tej jeszcze nie czytałem, ale ciężki kamień spadł mi z serca, że mój Przyjaciel nareszcie zrozumiał, że przez ostatnie trzy lata krytykowałem szeroko pojętą władzę Prawa i Sprawiedliwości dlatego, że mi zależy na Polsce. Póki co, posłuchajmy co o swojej książce mówi Autor Jerzy Robert Nowak - vide: https://www.youtube.com/watch?v=aj2rpn2yNTA&feature=youtu.be

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka