echo24 echo24
1591
BLOG

No i co? – pytam ortodoksyjnych PO-PiS-owców

echo24 echo24 Wybory Obserwuj temat Obserwuj notkę 122

Przed czterema dniami napisałem notkę pt. „Hej! Hej! Ułani! PO-PiS-owe dzieci. Gore!!! Biedroń leci!” – vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/931557,hej-hej-ulani-po-pis-owe-dzieci-gore-biedron-leci,  do której ortodoksyjni miłośnicy PiS-u i Platformy dodali kilkaset komentarzy, w których mnie wyśmiali, obrzucili błotem i wylali mi na głowę hektolitry pomyj i fekaliów sugerując, że powinienem się leczyć.

Nie podarowano mi tego, że napisałem między innymi, cytuję:

Ta notka nie jest promocją partii WIOSNA, lecz wyrazem nadziei autora, iż partia Roberta Biedronia przyczyni się do zatrzymania szkodliwego dla Polski procesu dalszej monopolizacji polskiej sceny politycznej przez od lat wymieniające się władzą partie Jarosława Kaczyńskiego i Donalda Tuska…

I co?

W pierwszym sondażu po konwencji Roberta Biedronia PiS ma 29%, Platforma 20%, a partia WIOSNA 14%.

I co mi kochani dzisiaj w komentarzach napiszecie?

Czekam niecierpliwie.

Krzysztof Pasierbiewicz (em. nauczyciel akademicki, niezawisły bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)

Post Scriptum
Tę notkę napisałem nie dla własnej satysfakcji, co mi za chwilę jedni i drudzy zarzucą, - lecz celem uświadomienia Prawu i Sprawiedliwości oraz Platformie Obywatelskiej, że na polskiej arenie przedwyborczej powstała licząca się nowa jakość polityczna, która jest w stanie stworzyć nowy Ruch Obywatelski. Na jakiej postawie tak sądzę? Bo z jednej strony widzę, że PiS i Platforma utraciły zdolność racjonalnego postrzegania rzeczywistości, z drugiej zaś, jak na dłoni widać, że coraz więcej Polaków, szczególnie tych młodych, - ma już serdecznie dość nienawistnej wojny polsko polskiej.

Post Post Scriptum

Tym razem nie będę na bieżąco odpowiadał na komentarze, lecz poczekam, kto i co napisze, - po czym podsumuję wszystkie dodane do niniejszej notki opinie Internautów.

Post Post Post Scriptum

Ilość komentarzy przekroczyła pierwszą setkę. Moja ocena: Dodane komentarze, to poza bardzo nielicznymi wyjątkami niezaprzeczalne świadectwo, że jesteśmy jeszcze bardzo młodą demokracją, a społeczeństwo wciąż nie jest dostatecznie wyrobione politycznie.

Czytaj także: K.Pasierbiewicz (14.08.2018) "Nowa partia Biedronia czarnym koniem wyborów 2019" - vide: https://www.salon24.pl/u/salonowcy/888350,nowa-partia-biedronia-czarnym-koniem-wyborow-2019

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka