echo24 echo24
1050
BLOG

Wraca stare!

echo24 echo24 Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 46

Motto muzyczne: https://www.youtube.com/watch?v=ZOkhslPrNPs

Nie pisałem o tym wcześniej, bo nie chciałem szkodzić partii rządzącej przed wyborami, ale postanowiłem dziś poinformować Internautów, że na miesiąc przed wyborami do Parlamentu Europejskiego, w dniu 26 kwietnia br. pisowski portal internetowy noszący jak na ironię nazwę „Nasze blogi / Strefa Wolnego Słowa” zamknął mi usta informując mnie, że zawiesza mi możliwość prowadzenia blogu na tymże portalu, - co każdy może łatwo sprawdzić.

Mój blog na „Naszych Blogach Niezależnej.pl” ocenzurowano przy stanie następującym:

Krzysztof Pasierbiewicz (Echo24)
Liczba wpisów: 1,599
Liczba wyświetleń: 7,825,511
Liczba komentarzy: 30,250

Od czasu jak w roku 2010 zacząłem działalność blogerską, każdą moją notkę publikowałem zarówno na Salonie24 jak na Naszych Blogach.

Zamknięcie mi ust na Naszych Blogach traktuję, jako ewidentną cenzurę i zamach na wolność słowa w mediach społecznościowych.

Mój komentarz:
Nie o taką Polskę walczyłem idąc na strajk czynny mojej Almae Matris Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie po wybuchu stanu wojennego, za co wtedy ma mocy dekretów straszono więzieniem z karą śmierci włącznie, a potem w czasie trwania wojny Jaruzelskiej w czasie licznych demonstracji biłem się z ZOMO narażając życie, - żeby w wolnej Polsce cenzurowano moje blogerskie teksty, a także, nie na taki PiS głosowałem jesienią 2015, którego twarzą jest pezetpeerowski prokurator nad wyraz wyrozumiały dla pedofilów.

Krzysztof Pasierbiewicz ( em. nauczyciel akademicki, niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa – https://pl.wikipedia.org/wiki/Krzysztof_Pasierbiewicz )

Post Scriptum

I jeszcze pytanie porządkowe do Administratorów portalu Salon24. Czy naprawdę uważacie Państwo, że niniejszą notkę o zakneblowaniu blogera z powodów stricte politycznych należało zaklasyfikować do zakładki "Kultura"?

Post Post Scriptum

Lektura komentarzy zdaje się wskazywać, że "ortodoksyjnym pisowcom" cenzura mediów społeczościowych najwyraźniej nie przeszkadza. Źle to wróży na przyszłość. Szkoda.

echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura