Autor notki. Fot. Jan Lorek
Autor notki. Fot. Jan Lorek
echo24 echo24
1090
BLOG

Do wszystkich bez wyjątku Gości mojego blogu

echo24 echo24 Blogi Obserwuj temat Obserwuj notkę 63

Szanowni Państwo!

W myśl zasady, że należy słuchać porad ludzi doświadczonych, idąc za sugestią starszego ode mnie Komentatora piszącego pod nickiem @Żywica pragnę Państwa poinformować, że od dnia dzisiejszego postanowiłem komentować tylko wpisy ludzi dobrej woli, czyli mi życzliwych i do głębi rozumiejących przekaz moich notek, a także wychodzących naprzeciw
moim oczekiwaniom, bądź merytorycznie odnoszących się do moich koncepcji.

Ale to wcale nie znaczy, że nie będę odpowiadał na komentarze krytyczne do tego, co w notce napisałem. Otóż będę na takie komentarze odpowiadał, wszakże pod warunkiem, że będą to komentarze merytoryczne i napisane w kulturalnej formie, bez napastliwej agresji, a także bez wulgaryzmów, inwektyw i bezzasadnych pomówień.

Od dzisiaj tedy nie będę już odpowiadał na chamskie zaczepki, zaś komentarze hejterskie, obraźliwe, pretensjonalnie namolne i niedorzeczne, a także niezwiązane z tematem notki będę kwitował milczeniem. Niech sobie ich Autorzy piszą…, ale na Berdyczów.

Nie chcę broń Boże nikogo urazić, bądź zlekceważyć, ale mam już swoje lata i szkoda mi zdrowia na przekomarzanie się z ludźmi złej woli, którym z jakichś powodów zależy tylko i wyłącznie na tym, żeby mi dołożyć, oszkalować, zemścić się za coś, bądź przyłapać na kompletnie nieistotnych dla sprawy drobnostkach.

Zostawiam sobie wszakże margines możliwości sprostowywania komentarzy ewidentnie kłamliwych, fałszywie oszczerczych, bądź insynuujących fakty niezgodne z rzeczywistością.

Licząc na okazanie mi zrozumienia pozdrawiam Państwa serdecznie,

Krzysztof Pasierbiewicz @Echo24 (em. nauczyciel akademicki i niezależny bloger oddany prawdzie i sprawom ważnym dla polskiego państwa)


echo24
O mnie echo24

emerytowany nauczyciel akademicki, tłumacz, publicysta, prozaik,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura