senior 62 senior 62
257
BLOG

Romuald Kałwa -,, poszukiwacz prawdy"

senior 62 senior 62 Polityka Obserwuj notkę 14

Bloger Kałwa jest poirytowany i zawiedzony PiS-em.


,,Ja i setki tysiące zawiedzionych, pomożemy odejść dobrej zmianie do historii. Dobra zmiana zrobiła wiele dobrych rzeczy, ale od 2 lat robi więcej złego niż dobrego.'

Skomentowałem

 ,,Najbardziej zawiedzeni PiS-em są lewaki i liberałowie z PO którzy już któryś rok są zawiedzeni i już nigdy więcej nie zagłosują na Kaczora, tak jakby wcześniej głosowali dupki."

Pan Kałwa odpowiedział

,,Takie śmieszny troll z ciebie, taki sfrustrowany..."

Chciałem i ja ale...

Nie możesz komentować na tym blogu.

Czego się boisz Kałwa ?, PRAWDY?

Możesz mnie banować , ale ust mi nie zamkniesz lewaku.

A teraz truskaweczka na torcie jak mawiał T. Hajto.

,,Trzeba już myśleć nad tworzeniem innego ugrupowania politycznego. Pa."

https://www.salon24.pl/u/gotowynawszystko/1036494,jaroslaw-kaczynki-na-grobie-matki-jemu-wolno-zawiodlem-sie-na-tobie-dobra-zmiano


p.s. skąd my to znamy? projekt paligłup , kod, ubywatele, hołownia, co teraz?



senior 62
O mnie senior 62

senior od zawsze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka