senior 62 senior 62
86
BLOG

@nerwica eklezjogenna to peowski kłamca ( czy polityk?)

senior 62 senior 62 Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Kłamanie i oszukiwanie wyborców to domena polityków PO, wyborcy PO to uwielbiają i wręcz doznają orgazmu spijając z ust ich wypowiedzi.

Ale ja nie jestem miłośnikiem PO-PSL i nie pozwole sobie na kłamstwa jakiejś POpierdółki.

Pod notką blogera @beaufyfool

https://www.salon24.pl/u/foolieton/1267450,iluzje-wymiaru-sprawiedliwosci

Ten debil zarzucił mi że komentuje pod jego propagandowymi notkami.

........

JUŻ nie czytasz.

Bo Twoje nieudane próby sadzenia seniorskich debilizmów pod moimi wpisami jednak pamiętam"

...........................

A ja nie pamiętam peowski oszczerco żebym choć raz zajrzał na twój blog, jak się myle to publicznie przeprosze na s-24 pewowska gnido.

senior 62
O mnie senior 62

senior od zawsze

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo