Komentuj, obserwuj tematy,
Załóż profil w salon24.pl
Mój profil
adam kadmon adam kadmon
349
BLOG

o ZELNIKU po fakcie : gorzka konstatacja.

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 0

Przypominam mój tekst , tu opublikowany. Z uwagą w zasadzie trywialną : kto za młodu okazał się zwykłym kapustą , temu na starość z szambem po drodze. Dla mnie  - żadna satysfakcja. Przypomnę : chodzi o starego orangutana ,  który z własnej woli poczłapał do pewnego  radia, gdzie przed żałosnym showmanem , sam z siebie kablował na kolegów , którym powiodło się lepiej ,            a wierzby hejterskie obok tego łkały.  Dość wskazać na poniższe komenty.Tu należy dodać : wszystkich komentarzy nie wrzucam do jednego worka. Dziś POŻAŁOWANIA GODNY eksces fanfarona skutecznie przykrył popis  Sthura juniora, próbującego jakoś wyjść z cienia  tatki. Cóż , smutno jak zwykle.

__________________________________________________________________________

 

16.10.2015 20:40Kategoria: Rozmaitości Odsłon: 1157 79 Komentuj

Fanfaron ZELNIK

Ich przeznaczeniem być sumieniem narodu ; sami sobie koleją losu , wybrali tę drogę.
Bo są wrażliwi i twórczy , bo reprezentują środowisko kultury i sztuki. 

Kultury i sztuki pisanej przez dużą  literę.
Powinni zatem , w obliczu wielu zaniedbań , zaszłości  i tamwisizmów   KAŻDEJ  władzy po 1989 roku , trzymać się razem.
Dbać o to , aby głos ich był słyszany i zrozumiany. Ponieważ, czy chcą tego , czy nie - są elitą w kraju , w którym każda inna elita nieodmiennie opisywana jest cudzysłowem.

Taki naród , jakim jego kultura. Osiągnięcia, wzloty , upadki , znaki czasu  na drodze historii.

Wiesz , co to znaczy ,  ZELNIKU ?  Oznacza to sztamę ponad podziałami , dla dobra wartości najwyższej , jaką jest rozpoznawalna wartość kultury narodu , który reprezentujesz.

Każdy wie , kto to  Lutosławski , Penderecki , Różycki , Paderewski , Holoubek , Chopin, Zapasiewicz , Siemiradzki , Mickiewicz  , Gajos , Baird , Kossakowie , Miłosz , Wieniawski , Lem ,Reymont, Grotowski ,  Śląska , Tyszkiewicz , Hanuszkiewicz , dziesiątki innych. Każdy zapamiętał. 

Ciebie  , Zelniku - zapamiętają ze słów klasyka  powiadającego o tym że :  "  paraliż postępowy , najzacniejsze trafia głowy. "

 

                                            komentarze do notki

                                     ______________________

 

Komentarze

 
  • @Autor

    Rany boskie, o czym Pan pisze???? 

    http://wpolityce.pl/polityka/268669-tylko-u-nas-zelnik-demaskuje-obrzydliwa-manipulacje-jakuba-wojewodzkiego-to-metody-jak-z-prlu-zobacz-o-czym-naprawde-rozmawiano-z-aktorem

    Te dranie dobrze wiedziały do kogo się zwrócić. Poczciwy Zelnik, stara szkoła aktorska, dobrze wie, co to "sztama" jak Pan się wyraził.
    Niech pan posłucha tej rozmowy, przecież słychać, że Zelnik mówi na zupełnie inny temat.
    Mam nadzieję, że sprawa znajdzie się w sądzie jak najszybciej.
    HANKA16.10.2015 20:55
    2263111
  • @Autor

    Jest tak, że byle bydlę może zmanipulować rozmowę, a pożyteczni idioci nawijają gówno na patyk. Jak niejaka Holland. I obrzuca gównem kogo się da.
    XAOO16.10.2015 20:58
    07980
  • @HANKA

    Piszę o tym ,że trzeba w dzisiejszym świecie dwa razy pomyśleć, nim raz się wypowie.

    W moje tagi radzę zerknąć. Rozmowy słuchałem. Też była nagrywana w pewnej knajpie ? Raczej nie.
    ADAM KADMON16.10.2015 21:01
    10338274
  • @Autor

    Jest nagranie? Inaczej mamy slowo vs. slowo.
    http://wpolityce.pl/m/polityka/268669-tylko-u-nas-zelnik-demaskuje-obrzydliwa-manipulacje-jakuba-wojewodzkiego-to-metody-jak-z-prlu-zobacz-o-czym-naprawde-rozmawiano-z-aktorem

    Nie wiem jak jest. Z jednej strony mamy doswiaczonego aktora, z drugiej podrostka, ktory dla jaj zrobi wszystko.
    Choc mogl sie sie dac Zelnik nabrac. Z drugiej strony, gdyby Kubus wyraznie pytal o tworzenie czarnej listy, to Zelnikowi powinna sie byla zapalic czerwona lampka.
    Z trzeciej strony, oczywiscie taka czarna lista funkcjonuje w druga strone.
    HELVETICUS - JAN ŚLIWA16.10.2015 21:01
    1095719
  • @ADAM KADMON

    Często się z Tobą zgadzam, ale tym razem powiem (wirtualnie) Ci, że wierzę Zelnikowi, a za grosz nie wierzę Wojewódzkiemu. 

    Pozwól, że przypomnę Ci skur....syńską prowokację (też tuż przed wyborami) dotyczącą córki Pana Prezydenta Andrzeja Dudy.
    VIST16.10.2015 21:01
    07823
  • @HANKA

    Jest nagranie?
    HELVETICUS - JAN ŚLIWA16.10.2015 21:01
    1095719
  • @HANKA

    po wielu autorach mogłam się spodziewać takiej notki ale po kadmonie... nigdy
    LALECZKA16.10.2015 21:03
    08077
  • @Autor

    Zelnik jest jednym z tych ludzi, którzy podskakiwali Tuskowi i jego ludziom i nie dawali się niczym obłaskawić. Jego bunt przeciwko złemu traktowaniu kultury przez ekipę PO trwa od lat. 
    Stało się coś nowego? ...
    ANIMELA16.10.2015 21:04
    93817521
  • @XAOO

    Płakać się chce. Albo jeszcze mocniej - za Pietrzakiem

    HANKA16.10.2015 21:04
    2263111
  • @VIST

    Jeśli nie powiedział, czego nie wiemy , a co powiedział, to czemu tak gorliwie się sumituje.

    Nie trza wiedzieć, co się gada, gdy rozmówca niepewny ?
    ADAM KADMON16.10.2015 21:04
    10338274
  • @Autor

    Jakoś mnie nie zdziwił.
    Niczego innego się nie spodziewałem.
    Takie właśnie jest PiSowskie widzenie świata.
    TKM!
    MAREK ZEGAREK16.10.2015 21:05
    59218345
  • @HELVETICUS - JAN ŚLIWA

    Jednak : podałby dla doraźnej potrzeby - numer własnego bankowego konta ?

    Ot tak, dla przypomnienia, że jeszcze żyw jest ?
    ADAM KADMON16.10.2015 21:06
    10338274
  • @HELVETICUS - JAN ŚLIWA

    to zmanipulowane - oczywiście! http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,19032068,jerzy-zelnik-dal-sie-nabrac-dziennikarzom-rock-radia-wskazal.html
    Zelnik może Einsteinem nie jest, ale takie "pytania" są tak durne, że gdyby rzeczywiście padły, na pewno by się zorientował, że to jest jakaś ściema.
    HANKA16.10.2015 21:15
    2263111
  • @MAREK ZEGAREK

    Ale na razie k...a wy!

    Przeciez rzad dolozyl wszelkich staran, by zaden pisior sie nie uchowal.
    HELVETICUS - JAN ŚLIWA16.10.2015 21:15
    1095719
  • @ADAM KADMON

    Zapytano go o reakcję środowiska aktorskiego na przywrócenie poprzedniego wieku emerytalnego... zresztą, proszę przeczytać


    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/jerzy-zelnik-nagranie-zmontowano-zeby-zrobic-afere-to-jest-agenturalne/qx35hc
    HANKA16.10.2015 21:20
    2263111
  • @ADAM KADMON

    "Rozmowy słuchałem."


    Audycję wyemitowano na antenie Rock Radio*, nie mylę się? 
    Miłego weekendu

    * - Rock Radio – sieć stacji radiowych należąca do Grupy Radiowej Agory.
    VIST16.10.2015 21:21
    07823
  • @ADAM KADMON

    Nie pieprz Pan bzdur! Znam ten sposób zafałszowania. Doświadczyła tego już niejedna osoba. Zadaje się inne pytania, delikwent odpowiada. Zadane pytania się kasuje a w ich miejsce podkłada się pytania które mają delikwenta ośmieszyć. Tak to działa. Wojewódzki zrobił to nie po raz pierwszy.
    MARIANNA16.10.2015 21:25
    122870
  • @HELVETICUS - JAN ŚLIWA

    To jest zmontowane nagranie!
    MARIANNA16.10.2015 21:26
    122870
  • @LALECZKA

    Jestem zszokowana. 
    Kochajcie artystów - tak kiedyś, w poprzedniej Polsce powtarzał twórca teatru STU...

    Nota bene, gdyby miał wymieniać "czarną listę', to Barciś i Łukaszewicz kompletnie nieistotni:)
    Są lepsiejsze nazwiska z Kondratem i Olbrychskim na czele.
    HANKA16.10.2015 21:27
    2263111
  • @ADAM KADMON

    http://wpolityce.pl/kultura/268698-szkola-urbana-w-praktyce-czyli-red-knapik-wyjasnia-donos-zelnika-na-kolegow-to-sie-powinno-pokazywac-studentom
    LALECZKA16.10.2015 21:29
    08077
  • @HELVETICUS - JAN ŚLIWA

    "@HANKA
    Jest nagranie?
    HELVETICUS - JAN ŚLIWA 21:01
    "

    Ano jest - nagranie. I nie wygląda to tak, jak opisuje Zelnik. Czy coś tam było dograne, lub ucięte? Raczej nie wygląda na "grzebane". 

    Mamy na blogowisku kilkoro "specjalistów" - ciekawy jestem, co oni na to. ;) niech
    LAKOSZ16.10.2015 21:30
    172740
  • @MAREK ZEGAREK

    Pozwolę sobie jednak mieć mniej wybitne zdanie : facet , niezależnie od polit-opcji, zabardził się w elokwencji. To nazywa się parcie na membranę. Bywa kłopotliwe.
    ADAM KADMON16.10.2015 21:39
    10338274
  • @HANKA

    Ano , właśnie ! Jednak zapomniał, że brudy prać trzeba i należy wewnątrz środowiska.

    Bo to jest grupa wyjątkowa.
    ADAM KADMON16.10.2015 21:41
    10338274
  • @VIST

    Dzięki . Tobie jeszcze milszego.

    Powtórzę : nie uchodzi z brudami środowiska wychodzić w głośnik.

    To nie jest spółdzielnia klozetowych babek.
    ADAM KADMON16.10.2015 21:43
    10338274
  • @HANKA

    Tak, kochajmy , lecz z umiarem.
    ADAM KADMON16.10.2015 21:44
    10338274
  • @ADAM KADMON

    Adamie
    Nie chcę, aby w naszym świecie działy się takie rzeczy.
    Jakaś przecież naszość świata istnieje?
    Z Zelnikiem, tuż przed stanem wojennym, przegadałem
    pół nocy. To było zresztą nasze jedyne spotkanie.
    Wyniosłem z tej rozmowy jak najlepszą opinię o Nim,
    jako człowieku i nie gorszą o Jego poglądach.
    Nie wierzę w to wszystko i mam podejrzenie o
    pospolitą manipulację.

    Wszystkiego lepszego
    VITELLO16.10.2015 21:47
    11612815
  • @ADAM KADMON

    "Ano , właśnie ! Jednak zapomniał, że brudy prać trzeba i należy wewnątrz środowiska.

    Bo to jest grupa wyjątkowa.
    "

    "Powtórzę : nie uchodzi z brudami środowiska wychodzić w głośnik.

    To nie jest spółdzielnia klozetowych babek.
    "

    Taka publiczna dulszczyzna (a może należy teraz mówić pisowszczyzna)?
    LAKOSZ16.10.2015 21:47
    172740
  • @ANIMELA

    Nic takiego , nic takiego : po prostu tralala..

    Mój osobisty bunt, jako człowieka od 43 lat związanego z kulturą , trwa nieprzerwanie od od nastania hrabiego , jak mu tam - Roztworowskiego ?

    Ten chciał, aby kulturą polską rządził ROK OBRZĘDOWY.
    ADAM KADMON16.10.2015 21:49
    10338274
  • @ADAM KADMON




    rozmowa jest niecala i poklejona. miejscami urywa sie watek. 
    odpowiedzi koslawo skladaja sie z pytaniami. 

    trudno tez przyjac ze Zelnik zapytany o "czarna liste" 
    a) kontynuuje z nieznana osoba rozmowe, jak gdyby nigdy nic
    b) podaje nazwiska osob z ktorymi sie przyjazni (zdrobniale imiona) 
    c) szczegolnie ze sa znacznie bardziej ewidentni aktorzy do wskazania
    d) konczy test "Bogiem" 
    (do nieznajomego: "i potopcie tych sq..synow. z Bogiem" - czujesz to?) 
    to po prostu nie-gra. 

    dalej: Taki s"hit" wyplywa po 7 tygodniach od nagrania, przypadkowo tuz przed wyborami,
    a nie w czasie gdy buzowal temat emerytur? 

    gdyby to byl hit (material "dowodowy") - nie bylby montowany. 

    wreszcie, niby nie argument - ale jednak
    slowa Zelnika kontra slowa Wojewódzkiego.
    no sorry.

    Poza tym Zelnikowi juz kiedys zdarzylo sie chlapnac cos niestosownego
    (bodajze o invitro) i gdy zajarzyl przyznal sie do tego i publicznie przeprosil
    bez specjalnego nagabywania. 

    Zelnik powininen zalozyc sprawe. nie zakladajac daje pretekst do dalszych pomówień. zreszta teraz raczej nie ma wyjscia. 

    -
    RK116.10.2015 21:55
    92229417
  • @ADAM KADMON

    Panie Adamie, emerytura dla aktorów kompletnie nic nie oznacza w kwestii grania.
    Niczego nie zmienia. Kto potrzebny i tak ma zatrudnienie. Więc pytanie aktora o czarną listę, by wysłać na emeryturę jest zupełnie bez sensu. Gdyby o to zapytał jakiegokolwiek aktora urzędnik z kancelarii Prezydenta, od razu widać by było,że to coś podejrzanego.
    HANKA16.10.2015 21:56
    2263111
  • @LAKOSZ

    Można sprawdzić - zobaczę w weekend czy było ciętę. Gwarancji nie daje - to znaczy nie powiem że na 100% było ciętę ale jak było to na 100% ;)
    SOUNDAMATOR16.10.2015 21:59
    449368
  • @VITELLO

    "Z Zelnikiem, tuż przed stanem wojennym, przegadałem
    pół nocy. To było zresztą nasze jedyne spotkanie.
    Wyniosłem z tej rozmowy jak najlepszą opinię o Nim,
    jako człowieku i nie gorszą o Jego poglądach.
    Nie wierzę w to wszystko i mam podejrzenie o
    pospolitą manipulację.
    "

    Ludzie się zmieniają, a takie partie jak PiS potrafią ludziom w głowie namieszać, wykorzystując szlachetne ideały. :(
    LAKOSZ16.10.2015 22:02
    172740
  • @Autor

    Wysłuchałem rozmowę z Zelnikiem. Bez żadnych wątpliwości, rozmowa została zmanipulowana przez dziennikarzy. 

    Po pierwsze, wycięto jakieś fragmenty z rozmowy. Ponieważ, momentami Zelnik odpowiada bez związku z pytaniem. 
    Po drugie, dziennikarze zamiast zadać jedno pytanie, zadawają podwójne pytania (jedno po drugim), stąd nie wiadomo, na jakie pytanie aktor odpowiada. 
    Po trzecie, dziennikarze w trakcie odpowiedzi aktora, zadawają mu kolejne pytania, jakich aktor w ogóle nie słyszy. M. in. było to pytanie o czarna listę. Aktor tego pytanie w ogóle nie słyszał, ponieważ odpowiadał na inne pytanie.

    Przeprowadzona rozmowa z Zelnikiem, to typowy przykład dziennikarskiej manipulacji.
    Teraz, czekam na opublikowanie pełnego tekstu rozmowy. Jeżeli, radio tego nie zrobi, przyzna się do winy.
    ANDRZEJ WOJTYCZKO16.10.2015 22:08
    2024956
  • @RK1

    Rok temu moja znajoma /związana z PiSem/ została w identyczny sposób potraktowana przez Wojewódzkiego i jego kompanów. Puścili to w tv i w internecie. Pisała sprostowania, że wywiad telefoniczny został zmanipulowany. Chciała złożyć pozew - okazało się, że to było nagranie w ramach"żartu kabaretowego". Odpuściła bo szkoda zdrowia żeby użerać się z tymi kanaliami.
    MARIANNA16.10.2015 22:10
    122870
  • @RK1

    Jest , podobnie jak radio - osobą publiczną.


    To jednak zmienia postać rzeczy.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:12
    10338274
  • @LAKOSZ

    "Ludzie się zmieniają, a takie partie jak PiS potrafią ludziom w głowie namieszać, wykorzystując szlachetne ideały. :("

    Myśmy nie rozmawiali o ideałach, ale o pięknym 
    i parszywym życiu.
    Co ma do tego PiS?
    VITELLO16.10.2015 22:12
    11612815
  • Penderecki?

    To jest dopiero kreatura, ktora wie, że splywanie razem z szambem władzy może dodac walory, niekoniecznie estetyczne czy artystyczne.
    JJQJJQ16.10.2015 22:14
    0187
  • @LAKOSZ

    Czy gdyby podstawić pod " pisowszczeznę" "poszołominę" , coś by to zmieniło ?
    ADAM KADMON16.10.2015 22:14
    10338274
  • @ADAM KADMON


    == Powtórzę : nie uchodzi z brudami środowiska wychodzić w głośnik.
    To nie jest spółdzielnia klozetowych babek. ==


    stop. budujesz osąd na tym co chcial Ci przekazac Wojewodzki
    jezeli prawdą jest to co twierdzi Zelnik - to nie mialo to miejsca.

    wersja Zelnika: byla odpowiedz na pytanie w rozmowie o wieku emerytalnym,
    kto ze srodowiska (znajomych) moglby sie wypowiedziec na ten temat rzeczowo (czyli np. z perspektywy kogos kogo to moze dotyczyc). 


    zwroc uwage np. na taki jeden z drobiazgow (pojawianie sie watku Lukaszewicza), 
    imo: pokazujacy, ze nagranie (masz je u Lakosza o 21:30) jest "koslawe": 

    załóż, ze slyszysz niezmanipulowane nagranie i odpowiedz
    jaki sens ma wskazywanie (w pytaniu o czarną liste), na Olka Lukaszewicza, 
    a potem wycofanie tej "kandydatury", stwierdzeniem ze jest za stary i szukanie mlodszego?

    -
    RK116.10.2015 22:15
    92229417
  • @VITELLO

    Co ma do tego PiS?

    Dlaczego takie numery wycina się /tylko/ ludziom z PiSu? I to przed wyborami. Przed rokiem były wybory samorządowe.
    MARIANNA16.10.2015 22:17
    122870
  • @MARIANNA


    i tu bedzie tak samo. jesli Zelnik zalozy sprawe. 
    ale jesli nie zalozy - zostanie krwawym Zelnikiem do konca swiata i dzien dluzej. 
    a dla znawcy Zelnikow (np. Holdysa) nawet i wygrany proces nie zmieni postrzegania) 

    -
    RK116.10.2015 22:18
    92229417
  • @ADAM KADMON 22:12

    == Jest , podobnie jak radio - osobą publiczną.
    To jednak zmienia postać rzeczy. ==

    to uwaga do komentarza (21:55)? do ktorej czesci? 

    -
    RK116.10.2015 22:19
    92229417
  • @RK1

    Wirtualna już zniknęła ze swojej strony, onet publikuje wyjaśnienie Zelnika, jeno gazeta jeszcze dmie w róg:)))
    HANKA16.10.2015 22:20
    2263111
  • @HANKA

    Pani Haniu , tu o principia chodzi.

    Rzec można, że ni dziewica, ani dziwka nie zastąpi kufla piwka i to pasowało by w każdym środowisku lecz nie w tym.

    W tym , należy brać się za łby i kopać po kostkach , gdy opadnie kurtyna i opustoszeje widownia ; nigdy w świetle jupiterów .

    Pozdrawiam pięknie.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:20
    10338274
  • @MARIANNA

    Panno Marianno !

    Proszę najpiękniej się odpieprzyć.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:23
    10338274
  • @VITELLO

    Ni obeszło by mnie to , nie zagrzało i nie wyziębiło.

    I wcale nie biega mi o jakiegoś Kubusia , u którego zdarzył się nawet Holoubek.

    Wciąż żyję pojęciem kultury , jako swoistego SACRUM.

    Tylko i aż tyle.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:27
    10338274
  • @AWOJT

    I radio , i jego rozmówca, to osoby publiczne.

    Jeden chce przypomnieć się , nie zważając na ewentualności, drugi żyje z tego ,co wytnie i doda.

    Dla chleba Panie , dla chleba. Ot.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:30
    10338274
  • @BEZZLUDZEN

    Nie odwiedza się idiotów.

    Spierdalaj ,trollu.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:31
    10338274
  • @ADAM KADMON

    Z całym szacunkiem, ale Jakub Wojewódzki jest obrzydliwym cynicznym łobuzem, natomiast Jerzy Zelnik jest przyzwoitym czlowiekiem. 
    I na tym mozna by zakończyć. 

    Dodam jeszcze, ze w Faktach TVN niejaki Marcin Knapik usprawiedliwiał radiowców z Rock Radia, mówiąc, ze to miała być "audycja satyryczna", a glupi Zelnik (jak to PiSowiec, a wiadomo, ze "wszystkie pisowce są gupie") nie poznal sie na tej satyrze.

    Jak w wierszyku 
    "Ach Filipie, ach Filipie
    trzeba znac się na dowcipie"


    Reasumując - obrzydliwa manipulacja, ktorej ofiarą został Jerzy Zelnik, wybitny aktor. znienawidzony przez tzw. środowisko, za to że otwarcie popiera Prawo i Sprawiedliwość. 

    Nie ukrywam, ze treść Twojej notki, Adamie, bardzo mnie zaskoczyła.
    WIESŁAWA16.10.2015 22:32
    32829117
  • @ADAM KADMON

    Cześć Przyjacielu Adamie.
    Nie będę moralizował -dałeś się podpuścić -a kanalie typu docenty,lakosze czy julki mają używanie.
    W dniu zaprzysiężenia Prezydenta Dudy z P.Zelnikiem przegadaliśmy parę godzin o kulturze,gdyż był wśród luda a nie vipów. 
    Przyjacielskie Dobranoc.
    Leszek-Tatoo.
    TATOO16.10.2015 22:33
    679017
  • @MARIANNA

    "Dlaczego takie numery wycina się /tylko/ ludziom z PiSu? I to przed wyborami. Przed rokiem były wybory samorządowe."

    Zgiełk medialny ze wskazaniem na tych gorszych, mniej
    kulturalnych, a właściwie niby zaściankowych i niekumatych.
    Z rozgrywania Zelnika i Łukaszewicza jednej tysięcznej głosu
    poparcia im nie przybędzie.
    VITELLO16.10.2015 22:33
    11612815
  • @RK1

    a po co ma założyć sprawę???
    już mówią ,że to była audycja satyryczna. 
    Zelnik fatycznie jakiś niekumaty , na żartach się nie zna, ale kolega Kadmon jeszcze bardziej się nie zna :)))
    LALECZKA16.10.2015 22:35
    08077
  • @ADAM KADMON

    Nie panna a Pani. Już się odpieprzam. Pan zaś dalej p.......sz jak potłuczony!
    MARIANNA16.10.2015 22:35
    122870
  • @RK1

    To tylko słowo przeciw słowu.

    Wiesz o tym.

    Ja odnoszę się do wyjątkowości środowiska.

    Czy nie widzisz, jak zmanipulowywaną jest opinia blogerów w tut. Salonie ?
    ADAM KADMON16.10.2015 22:35
    10338274
  • @ADAM KADMON

    Ciebie , Zelniku - zapamiętają ze słów klasyka powiadającego o tym że : " paraliż postępowy , najzacniejsze trafia głowy. "

    Jest tak , przemiła Wiesławo ?

    Odpowiadając na to pytanie powiem, wyznam, że ja osobiście zapamiętam Jerzego Zelnika jako wybitnego aktora, o miłej aparycji, świetnej dykcji, wspaniale recytującego poezję (prozę też).
    WIESŁAWA16.10.2015 22:36
    32829117
  • @MARIANNA

    kombinuje jak tu wyjść z tzw. twarzą:))
    LALECZKA16.10.2015 22:37
    08077
  • @RK1

    Tak. 21:55.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:37
    10338274
  • @WIESŁAWA

    Ja też. 
    Pamięć mam dość dobrą.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:47
    10338274
  • @LALECZKA


    moze. w sumie nie ma sie co szarpac.
    tylko roztrąbić jaki zrobiono przewal. 
    bedzie skuteczniejsze.

    -
    RK116.10.2015 22:48
    92229417
  • @TATOO

    To nie ja dałem się podpuścić lecz Zelnik.
    Serdepozdro.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:50
    10338274
  • @MARIANNA

    Uprzejmie dziękuję za niebanalną wizytę.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:50
    10338274
  • @ADAM KADMON

    == To tylko słowo przeciw słowu. ==
    == Ja odnoszę się do wyjątkowości środowiska. ==

    a ja odnosze sie do obrzucenia Zelnika Kupą. 

    pokazalem, ze wiele wskazuje na nieprawdopodobienstwo tego nagrania. 
    oczywiscie mozesz to zignorowac i zostac przy slowach. 

    co tam Zelnik, skoro cale srodowisko jest "wyjatkowe".

    -
    RK116.10.2015 22:52
    92229417
  • @Autor

    0 23:00 idę spać, bo jutrzejsza sobota jest dla mnie normalnym dniem pracy.

    Zatem dzięki , dobranoc.

    Na resztę ewentualnych komentarzy odpowiem około 5 : 30 rano.
    ADAM KADMON16.10.2015 22:54
    10338274
  • @ADAM KADMON



    kolorowych ;)

    -
    RK116.10.2015 22:57
    92229417
  • @LAKOSZ

    Ano jest - nagranie. I nie wygląda to tak, jak opisuje Zelnik...

    "...a, ci rozumiem... ...i miał takie wypowiedzi anty raczej, bardziej był za prezydentem Komorowskim... ...fajnie, no. No z Bogiem..."

    Proste pytanie, prosta odpowiedź. Wywiadujący pewnie liczyli, że nawet jak da się wypuścić, to najwyżej coś tam politycznie bluźnie, że kilku takich to spokojnie by się znalazło, a ten od razu jak czołg, po nazwiskach! po kolegach! Prezydentowi przecież się nie odmawia... No i w sumie chyba najciekawsze właśnie jest to, za jaką kanalię ma tego swojego prezydenta...
    NERWICA EKLEZJOGENNA17.10.2015 01:04
    61817648
  • @NERWICA EKLEZJOGENNA

    "No i w sumie chyba najciekawsze właśnie jest to, za jaką kanalię ma tego swojego prezydenta..."

    Myślę, że trafione. Choć biorąc pod uwagę, że prezydent był politykiem trzeciego rzędu, raczej dotyczy to oceny przywódców i animatorów PiS-u. I tego, co potrafią zrobić z takimi ludźmi jak np. Zelnik. :(


    ""...a, ci rozumiem... ...i miał takie wypowiedzi anty raczej, bardziej był za prezydentem Komorowskim... ...fajnie, no. No z Bogiem...""

    No to może posłuchaj trochę więcej - link.
    LAKOSZ17.10.2015 01:21
    172740
  • @HELVETICUS - JAN ŚLIWA

    "Z jednej strony mamy doswiaczonego aktora, z drugiej podrostka, ktory dla jaj zrobi wszystko"


    Ehm, nie przesadzajmy. Wojewódzki ma około pięćdziesiątki. Nawet miło mi że moja kategoria wiekowa może być tak określana, ale ten komplement (?) jest, jak większość komplementów, nieco nieprawdziwy.
    JULIAN ARDEN17.10.2015 01:35
    2827116
  • @HANKA

    "takie "pytania" są tak durne, że gdyby rzeczywiście padły, na pewno by się zorientował, że to jest jakaś ściema"


    Ten argument podoba mi się szczególnie :-)
    JULIAN ARDEN17.10.2015 01:36
    2827116
  • @RK1

    Ano , dzień dobry w sobotę.

    Piękne dzięki , że tu byłeś.

    A Zelnik ? Zobaczymy niebawem , co z nim.
    ADAM KADMON17.10.2015 05:38
    10338274
  • @ADAM KADMON

    Zweryfikowaliśmy jego słowa. Z Wysockim nie udało nam się skontaktować, porozmawialiśmy za to ze Szczepkowską. Aktorka potwierdza, że taka rozmowa z Zelnikiem miała miejsce.

    Mówił, że ma za zadanie przeprowadzić taki sondaż kto byłby za emeryturami wcześniejszymi dla środowisk artystycznych. Zapytał mnie czy byłabym tym projektem zainteresowana 

    - mówi w rozmowie z niezalezna.pl Joanna Szczepkowska.

    Jak dodaje aktorka, rozmowa nie trwała długo. - To była krótka rozmowa, to pytanie, taki projekt wydał mi się dziwny - mówi, dodając, że zdecydowanie rozmowa z Zelnikiem "nie miała charakteru donosu". 


    pozdrawiam
    HANKA19.10.2015 15:07
    2263111
  • @HANKA

    Cześć, dzięki.

    Ja zaś dzisiaj poczytałem wypowiedź Beaty Tyszkiewicz.

    Niezbyt budującą dla pana Jerzego.

    Wszystkiego dobrego.
    ADAM KADMON19.10.2015 18:49
    10338274
  • @SIERMIĘGA

    Bo to nie były prywatne poglądy jakiegoś aktora, tylko jego publicznie wygłoszone zdanie.

    Ja nie lubię wydzierać się niepotrzebnie : wyjątkiem są trolle.

    Zauważam , że temat już znacznie się zleżał.
    ADAM KADMON20.10.2015 05:49
adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Pokaż komentarze

Inne tematy w dziale Kultura