adam kadmon adam kadmon
42
BLOG

Podsumowanie pewnego etapu art-swobody

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 0

Poniżej mam fotkę, która być może , powie Ci wszystko. Podsumowaniem jednego etapu życia jestem. Pojawiłem się nagle, by zaistnieć na moment i po chwili wygasnąć.

I nie mnie decydować o tym, czy także w Twoich oczach  i zmysłach.

Do tego dodać tylko jeszcze należy tytuł ostatni : 

                                                                                                       LEGEND'YA -  SPIS                                                                                                                     ARTEFAKTÓW

i poczekać na spotkanie odpowiedniego sponsora, który zechce TO wesprzeć, wydając.

Wtedy (być może) czas na FINAŁ.

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura