adam kadmon adam kadmon
60
BLOG

INNA LEGENDA. REJESTR ARTEFKTÓW; prezentacja.

adam kadmon adam kadmon Kultura Obserwuj notkę 0



czwartek 12/04/2018
image0

Witam Przyjaciół i potencjalnych Czytelników.   Mam pewną przyjemność prezencji swojego najnowszego dzieła – nie ukrywając innych aspektów, w tym jednak wydaniu.

Wypowiem się dosadnie a krótko: z wielu względów poemat  INNA LEGENDA, wyczerpuje moją indywidualną ambicję autorską .

Mowa jest o dotychczasowych dokonaniach Kadmona.

Co do drugiej części – Spisu Artefaktów, takiej pewności już brak.                                       Obaj wydający w wydawnictwie „Psychoskok” – Marek Różycki Jr.  dawny wzięty publicysta, dziś nadal znany bloger, musimy zdcydować o przyszłości.

Ja decyzję już teraz podjąłem.

Jak w pacierzu AMEN.

 

 

adam kadmon
O mnie adam kadmon

Jestem istotą czującą , która swoje przeżyła.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura