Stary Prokocim Stary Prokocim
312
BLOG

T-Mobile nie odpuszcza

Stary Prokocim Stary Prokocim Rozmaitości Obserwuj notkę 23


 Jakiś czas temu pisałem, że firma T-Mobile oświadczyła mi, że jestem ich klientem, powiedzieli mi nawet jaki mam nr telefonu, dowiedziałem się, że mieszkam w Łodzi przy ul. …no, nieważne jakiej w e-mailu skierowanym do mnie podany był dokładny adres z moim imieniem nazwiskiem, owym łódzkim adresem i łódzkim kodem pocztowym. Dowiedziałem się też, że im wiszę 436 złotych z groszami. Teraz dostałem „wezwanie do zapłaty”, dowiedziałem się, że zablokowano mi połączenia wychodzące (od nieistniejącej usługi!). Wcześniej kontaktowałem się z ichnim biurem obsługi abonenta, odpowiedzieli, że to pomyłka, pewnie adres e-mail mam do kogoś podobny, polecono mi wykasować korespondencję (nie posłuchałem). A gdy próbowałem udawać, że płacę pod tym adresem, przesłanym mi przez T-Mobile:

image
 okazało się, że mój e-mail nie jest zarejestrowany w usłudze T-Mobile! Ale rachunki wysyłają!

image

Ale teraz już trochę mniej im jestem winien i to jest dobra wiadomość!

Коммунизм победил!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości