sine sine
239
BLOG

Wykształcenie wyższe osobistości charyzmatycznej

sine sine Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 6

Skoro wyrasta nam – albo i już wyrosła – kolejna charyzmatyczna osobowość polityczna, to zrozumiałe jest zainteresowanie korzeniami, z których wyrasta. Tym bardziej, że niektórzy porównują jej charyzmę do charyzmy Lecha Wałęsy!

No to się zainteresowałem. I dowiedziałem. OK, jestem zadowolony. Ze stanu wiedzy, oczywiście. 

Tylko jednego nie mogłem się dowiedzieć. Liczne źródła mojej wiedzy, z wikipedią na czele, informują, że Marta Lempart „jest z wykształcenia prawniczką”. Niestety, żadne z nich nie informuje, gdzie zdobyła ona owo wykształcenie. Dlaczego? Czyżby jej macierzysta uczelnia wstydziła się tak wybitnej absolwentki?  

Fakt, że p. Marta zdała „egzamin urzędniczy KSAP” implikuje wykształcenie wyższe, uwieńczone tytułem magisterskim, bądź równorzędnym. Nie wątpię, że KSAP przestrzega procedur przez siebie wypracowanych. 

Dlatego też śmiem zapytać o szczegóły wykształcenia p. Lempart.  

Może w odpowiedzi na to pytanie pomogą mi Blogerzy i Komentatorzy Salonu? 

sine
O mnie sine

Nic ciekawego

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo