Siukum Balala Siukum Balala
2577
BLOG

Kurszczak ! Oddawaj mnie gotówkie za rzymskie wakacje

Siukum Balala Siukum Balala Podróże Obserwuj temat Obserwuj notkę 150

image

O wiele Szanowne Czytelnictwo pamięta to przed wyjazdem do rzymskiego papieża obiecałem, iż będę pisał co sił. Mieli to być renimiscencje ewentualnie miałem opisywać politykie aktualnie bieżące. Jak wiadomo nic z tego nie wyszło, gdyż okazało się, iż mam niezdiagnozowaną traumę stanu wojennego i skrewiłem. Sprawy spłonęli na panewce, choć potem okazało się, że kapiszon był okropnie zwilgotniony. Stracha napędzili mnie niemożebnego. No kto ? Kto ! Kurszczak w brata czesany i ten drugi Lis, któren kiedyś był żurnalistykiem, a obecenie robi za taryfiarza w Onecie. Taryfą jeździ, dokleili jemu plajstrem do lusterka kamerkie internetowe i jeździ z ciekawemi ludźmi, z niemi rozmawia. Ale że Niemce takie lipe kupują, kiedy u nich wszystko musi być nobel und erste klasse. Czy oni uważają, że u nasz wszystkie ludzie zaczadzieli i dadzą się Lisowi na smyczy prowadzać ? Nie, zaraz ? zaraz ? Wszystko pomieszałem, a nie mówiłem ? to ze strachu. Lis robi wywiady z ciekawemi ludźmi u siebie w przedpokoju i ma kamerkie przyklojone na klamerkie do pawlacza. Taryfiarzem jest ten Kuźniarz, o niem to już tu na salonie było opisywane. No ten co Jankiesów dudkał na dziecinnem foteliku.

https://www.salon24.pl/u/siukumbalala/638339,oswiadczenie-firmy-wal-mart-w-sprawie-red-kuzniara

Kuźniar Jarosław, przypomniałem sobie. Nazwisko jak raz na te robote. Kuć czerepy na gorąco, aż ich przekujem na swoje potrzebe. Otóż proszę Szanownego Czytelnictwa chodzić po odwiecznem mieście Rzymie o suchem pysku się nie da, gdyż jest tam dużo wrażeń, dużo rzeczy starodawnych, ale też i nowoteraźniejszych. Bardzo dobre jest wino i tanie, grzech się nie skusić. Nie skusić się to tak jakby konia śniegiem karmić. W pierwszem przypadku człowiek nie wytrzymie, a w drugiem koń. Otóż wróciłem nazad z Forum Romana, gdzie znalazłem się bez omyłkie. Widze ogromne strzałkie " Forum Romana " to sobie pomyślalem, iż Roman Giertych przyjechał i będzie prelekcja o Kaczyńskiem i mowie nienawiści, oraz będą wręczane pozwy, o wiele ktoś  do Romana zada obcasowe pytanie.

image

Niestety nic wielkiego, kupa gruzu i nic więcej. Gdyby mnie i szwagroszczakowi dali Kamaza wywrotkie i ładowarkie to w try miga byśmy jem to gruzowisko uprzątli. Ale wtrancać się nie będziem skoro ktoś chce mieć bajzel w swojej stolycy, to niech ma.

Już miałem iść spać, ale mówie sobie sprawdzę co tam na salonie24 gdyż byłem odcięty od świata, w świecie starożytnem. Otwieram, a tu wielgimi bukwamy pisze ten Kurszczak że oni za mało domówili papieru i nazajutrz może nie być gazet. To już mnie trochę szarpło, gdyż w stanie wojennem też nie było gazet. Dalej pisze żebym poszedł lulu, a obudzę się w nowej rzeczywistości. O żesz ty w brata czesany ! To mnie małżonka moja nie woła lulu kiedy jestem na podwójnem gazie, gdyż obawia się zabawy w Stefana, a ty mnie każesz liść lulu ! ? u nasz tapicer tanio nie kosztuje. Za same furgonetkie z dojazdem musowo dać 50 funciaków, plus robocizna, zależy ile pasów poszło w otomanie. Niedoczekanie. Szarpło mnie drugi raz. Ty mnie lulu będziesz posyłać i nowe rzeczywistość zapowiadać, może znowu na gotówce strace ? Ja mam ostre uprzedzenie do nowej rzeczywistości od kiedy dwa gienerały, którne są bardzo uważane bez red. Michnika wprowadzili nowe rzeczywistość. Stratny na gotówce byłem niemożebnie jako, że miałem niedokończone fuche, wychodzę do roboty, a tu autobusu nie ma. Tramwaje stoją jakby wszystkie motornicze nazywali się Krzywonos, od tego czasu chromole nowe rzeczywistość, gdyż oznacza to utrate gotówki. Chromole takie demokracje gdziej na ten przykład ta artystka Holender woła iż chce żeby było jak dawniej, a dla nasz maluczkiech szykują nowe rzeczywistość. A zaraz na Twiterze ten drugi Lis dolewa oliwy do ognia. Oni bez te Twitery obecnie gadają gdyż widocznie waluty na rachonki już nie mają, a ile ten Solarz z Ameryki może do ich geszeftu dokładać ? Otóż ten drugi pisze, iż jutro wystrzeli bomba wybuchowa i zmiecie PiS z powierzchni Ziemi. Będzie taki fajerberek, że urządzi jem Hiroszime i Nagasakie w jednem, za karę. Za to, że tak stefanizują KON - STE- TU - CJE, że aż wiory lecą. Nerw mnie szarpnął niemożebnie, będzie stan wojenny jak nic. Niedoczekanie, tem razem nie dam się zaskoczyć, gdyż zapobiegawczo kupiłem na koniec wino w restauracji, a korkociąg wziąłem w recepcji, ażeby bez ręcznik butelką w ścianę nie walić, po młodzieżowemu. Korkociąg, choć prosty nie jest, pożyczyć łatwo, musowo tylko wiedzieć, że nazywa się cavatappi. Otworzyłem flaszkie, cavatappi położyłem obok jak mauzera, żywcem mnie nie wezmą. Będę się bronił. Ale mnie zmogło, gdyż zmęczony byłem. Budzę się, łeb mnie trzaska niemożebnie, znaczy się rzeczywistość nie zmieniona, zawsze trzaska kiedy dużo wrażeń. Za oknem jednak zmieniona rzeczywistość, bo chmury. Wczoraj było słonecznie. Biere swojego smartefona, a tu nic nie działa. Co jest do cholery ? Jednak. Ale wnet sobie przypomniałem test na stan wojenny. Teleranek ! Pilota w garść i dawaj w kanał. Telewizja działa alegancko, normalne TeleMilano85. Śpiewa facet na podobe Albano, kobitki w fisznetach tańczą jak Anna Grodzka z Januszem na imieninach lewicy. Jest dobrze. Berlusconi nie taki głupi ażeby jemu Michnik telewizję zamykał, gdyż oznacza to straty w lekramie. U nasz nie było lekram, więc mogli sobie pozwolić na zamknięcie telewizji. Dalej nie wiem co z temi bombamy w Polsce. Wychodzę na klatkie i tu zaczęły się schody. Lecę do kijosku, a tam tylko jedna gazeta " Corriero dello Sport " i magnesy. O Kaczyńskim nic nie piszą, gdyż on ma problemy ze sznurówkamy i w sporty nie gra.


image

Chocaż ten redaktor Cz. jak u niego zamówisz artykuł to i potrafiłby napisać, że Kaczyński grał w reprezentacji Niemiec przebrany za Beckenbauera. Oni wszystko napiszą, co się u nich zamówi. Dalej nie wiem nic, w sporcie spokój. Nie wiem co z tem stanem wojennem. Gazet w kijosku przed hotelem nie ma, to by się zgadzało. O wiele jest stan wojenny to trzeba mnie polecieć na Forum Romana, gruzy jak raz się nadają do obrony, a mając zdjęcia z poprzedniego dnia, nikt nasz nie oskarży w żadnej Noremberdze, iż to my zrobilim ten bajzel. Będziem się bronić, że przyszlim na gotowe, bo to i prawda. Tam wszystko było już wcześniej uszykowane w ruine.

image

Jednakże na Forum Romana spokój. Musowo lecieć na Plac Wenecki, na ichni grób Nieznanego Żołnierza, tam zawsze jest wojsko, może tam się czegoś dowiem. O wiele jest stan wojenny to tam się wszystkie zgromadzą, gdyż to historyczne miejsce i tam ich ten Mussolino przemawiał bez okno w Pałacu Weneckiem we wojnę.

image

Czytam Gazete Wyborcze i wiem, że faszyzm może w każdej chwili wybuchnąć, w dowolnem miejscu. Nawet własna teściowa może okazać się faszystką, a zięć Austryjakiem. Faktycznie na Weneckiem Placu jest stan wojenny. Stoje włoskie Skoty, z tem że sie nazywają " Iveco " wojsko z żelaznemi karabinamy i dzidamy, żarty się skończyły.

image

Idę do żołnierza ażeby spytać gdzie tu internują, gdyż nie jestem u siebie i chciałbym przestrzegać miejscowego prawa, jako że miałem ze sobą ichnią KON - STE- TU - CJE, które i tak lada chwila zawieszą, dlatego ją zabrałem ażeby nakleić sobie na walizkie jak będę uciekał.

image

A ten do mnie we włoskiem języku migowem powiada - Stop ! Ne un passo avanti. To akurat skapowałem gdyż widziałem film " Avanti " z Jackiem Lemmonem. 

image

No to byłem w kropce, co robić ? dokąd się udać ? Zaczęło padać, kupiłem wino, na szczęście kartek nie zdanżali jeszcze wprowadzić i udałem się do hotelu. Przeczekam do wieczora, a potem wyrwę się z miasta. Może się uda.


Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości