Smok Eustachy Smok Eustachy
1588
BLOG

Co PiS zrobił dla Ukrainy?

Smok Eustachy Smok Eustachy PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 45

Po roku 2014? Czyli inwazji sowieckiej na Krym? Jest to ciekawa kwestia bo uwaga nasza się skupia na tym czego tamci nie robili. Czyli jakie działania podjęli na rzecz Rosji. 

Spróbujmy jednak skatalogować poczynania kaczystów. Za czasów poprzedniego reżimu Poroszenki nie wiele mogli robić bo ten się wieszał na niemieckiej klamce. Ale tu mieliśmy jednostronne nasze posunięcia. 

Obecny Zełeński zmienił nastawienie i mieliśmy Trójkąt Lubelski. Kto wie co to za trójkąt jest w ogóle?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Trójkąt_Lubelski

Ja do tej pory nie wiedziałem. Całkiem fajny układ uzasadniający nasze działania. Dalej - mamy utworzenie Wojsk Obrony Terytorialnej i remont czołgów T 72. I co jeszcze? Za jakiś czas nikt nie będzie pamiętał tego. Już sklerotyki zapominają co się działo 24 lutego przy okazji ruskiego ataku. 

Więc trzeba przygotować jakieś zestawienie z Piorunami i innymi. Komandosi byli też. Mam parę rzeczy w zanadrzu i powiedzmy wyznaczmy se horyzont do 24 lutego czyli do inwazji od 2014 roku, czyli od tamtej inwazji. Totalne będą tu kwilić że to że sio ale nic to im nie da. 

Zdjęcie to pierwsza fota Kraba na Ukrainie.

Kilka zdań wyjaśnienia: 1. Mam chwilowo dość kłapania bredni o niewyszkolonej załodze. 2. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Sasinie. 3. Mam chwilowo dość kłapania bredni o Kaczafim wysyłającym brata. Kwestie te są omówione po wielokroć i obecnie wypisywanie pierdół na te tematy szczególnie przez trolle w stylu Chirla, etc etc musi być traktowane jako wrzutki. Będę kasował bez ostrzeżenia. 4. Zabanowanych odbanuję jak mi przyjdzie ochota. 5. Maskirowce mówimy nie ale nie banujemy, przynajmniej na razie. Szczególnie nie banujemy Piko bo z A-Temem kto wie? Jak jakiś troll chce dyskutować na w/w tematy to niech zrobi wpis u siebie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka