social social
128
BLOG

Haiti: rośnie liczba gwałtów

social social Polityka Obserwuj notkę 2

Tak podaje TVN24.

To na pewno z głodu, desperacji, zrezygnowania, zmęcznia i w ramach sprzeciwu wobec obojętności świata.

Cóż, co kraj to obyczaj.

Czekam tylko na informacje o tym, iż w ramach buntu przeciw powolności ONZ Haitańczycy zaczną zjadać wolontariuszy.

I nikt mi nie powie, że z głodu człowiek gwałci śpiącą na ulicy kobietę. Nie słyszałem, by po wyzwoleniu Oświęcimia w mieście zaczęli krążyć głodni więźniowie z maczetami, obrabiający sklepy i gwałcący młode dziewczyny.

Ale jak pisałem - co kraj to obyczaj.

social.


 

social
O mnie social

"Nie jestem zwolennikiem tego, by każdy mógł wyrażać swoją opinię publiczne w sposób nieograniczenie swobodny." "przez całe lata rozumni ludzie uważali, że cenzura powinna być dopuszczalna" Prof. Marcin Król "Nie po to robiliśmy rewolucję, by mieć demokrację" Prez. Mohammad Ahmadineżad "Przyjdą wybory prezydenckie albo pan prezydent będzie gdzieś leciał i to się wszystko zmieni" Bronisław Komorowski Kontrwywiad RMFFM, 29 kwietnia 2009

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka