Youtube: Władca Piekieł
Youtube: Władca Piekieł

Gwiazda FAME MMA zaatakowana maczetami. I to we własnym mieszkaniu

Redakcja Redakcja Sporty walki Obserwuj temat Obserwuj notkę 8
Amadeusz "Ferrari" Roślik został brutalnie zaatakowany w swoim mieszkaniu w Warszawie. Dwóch sprawców weszło do jego mieszkania i zaatakowało go maczetami.

"Zaczęli ciąć maczetą z całej siły, oni weszli tylko w jednym celu"

"Ferrari" nagrał film na swój youtube'owy kanał "Władca Piekieł", gdzie wyjaśnił całą sytuację z ataku na jego życie. Gwiazda FAME MMA twierdzi, że napastnicy przyszli po to, aby go zabić. "Zaczęli ciąć maczetą z całej siły, oni weszli tylko w jednym celu. I powtarzam było to moje morderstwo, nie postraszenie, nie pocięcie. Próbowali mnie zabić. Ja od razu od pierwszej sekundy zdawałem sobie sprawę co się dzieje i postanowiłem walczyć".

Film z wyjaśnieniami "Ferarriego":



Amadeusz Ferrari to jedna z największych gwiazd FAME MMA

Roślik zadebiutował w federacji na drugiej gali, gdzie szybko pokonał streamera "BystrzakTV". Od tamtego czasu zdążył stoczyć już łącznie osiem pojedynków z czego trzy wygrał, a pięć przegrał. Największą popularnością cieszy się jego konflikt z Adrianem Polakiem, z którym to stoczył już trzy pojedynki, a na jednej z najbliższych gal miało dojść do kolejnego ich starcia. 

MP


Czytaj też: 


Komentarze

Inne tematy w dziale Sport