jerraz21 jerraz21
192
BLOG

Kościół św. Aleksandra obroniony

jerraz21 jerraz21 Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 14

Robert Winnicki
1t5cdStSpg gonfhogcdsoreozd.  ·
Kościół św. Aleksandra obroniony, udało mi się dotrzeć mimo totalnej blokady Śródmieścia. Przez kilka godzin najpierw 100, potem 200, na końcu koło 250 osób, broniło świątyni pod gradem butelek, petard, jajek i wyzwisk. Kilka osób odniosło rany, jedną zabrała karetka.
Nie zdołam wymienić wszystkich ale choć niektórych: przewodzący obronie Robert Bąkiewicz, posłowie Michał Urbaniak
 i Anna Maria Siarkowska
, byli Sławomir Mentzen
 Jacek Władysław Bartyzel
 i mnóstwo innych prawych osób. To najgorętsze miejsce choć czytam, że koleżanki i koledzy z Młodzież Wszechpolska
 i Ruchu Narodowego mieli dziś ostrą przeprawę m.in. pod Jasną Górą.
Wśród osób broniących kościoła i modlących się wśród ataków oraz wycia spotkałem adwokatów, dziennikarzy, ludzi z Solidarności roku 80, pana Mariana Piłkę, grupy katolickich tradycjonalistów, protestanta, kibiców oraz oczywiście najliczniej - działaczy organizacji narodowych i Straż Marszu Niepodległości.
W ekipie broniącej kościoła św. Aleksandra znaleźli się też m.in. studiujący w Polsce Rosjanin i... młody Chińczyk, od niedawna mieszkający w Polsce i nawrócony na katolicyzm.
Furia tych, którzy chcą atakować świątynie jest ogromna, ale opór krzepnie. Dziękuję!



jerraz21
O mnie jerraz21

Jestem tutaj-teraz

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo