35stan 35stan
285
BLOG

M.Janicki idzie w zaparte, tak jak i inni z PO-PSL

35stan 35stan Katastrofa smoleńska Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

http://static.300polityka.pl/media/2018/06/janicki3-640x262.jpg


Janicki: Jestem pewny i daję swoje życie za to, że funkcjonariusze BOR 10 kwietnia 2010 swoje zadanie wykonali należycie


Janicki: Jestem pewny i daję swoje życie za to, że funkcjonariusze BOR 10 kwietnia 2010 swoje zadanie wykonali należycie

„Kiedyś już mieliśmy informację, przed 6 laty, że był trotyl. Jak się okazało – bzdura. [Materiał wybuchowy] jest w jednym ciele, natomiast nie ma glebie. Biuro Ochrony Rządu przed wylotem 10 kwietnia samolotu Tu-154M do Smoleńska sprawdzało od bardzo wczesnych godzin porannych drogę dojazdową do samolotu, trap samolotu, pokład, luki bagażowe, salonkę. Były psy. Jest na to dokument w aktach sprawy. Absolutnie Biuro Ochrony Rządu sprawdziło pod względem pirotechnicznym samolot” – mówił w „Kropce nad i” w TVN24 gen. Marian Janicki.

„Byłem i jestem dumny z tego, że dowodziłem tą formacją 6 lat i spędziłem w niej 27 lat mojego życia. Jestem pewny, że funkcjonariusze BOR-u, i daję życie swoje za to, że swoje zadanie wykonali należycie” – dodawał.



Janicki: Doświadczyłem od posła Pięty bardzo wiele nieprzyjemnych, gorzkich, aczkolwiek niesłusznych słów

„Nie byłem pupilem pana posła Pięty. Doświadczyłem od pana posła Pięty bardzo, bardzo wiele nieprzyjemnych, gorzkich, aczkolwiek niesłusznych słów wobec mojej osoby. W sprawie katastrofy smoleńskiej oskarżał mnie bezpodstawnie i cały czas to twierdził” – mówił w „Kropce nad i” w TVN24 były szef BOR-u, gen. Marian Janicki

Więcej:


http://300polityka.pl/live/2018/06/05/#post-390807


Temat: Katastrofa smoleńska


35stan
O mnie 35stan

Nie znoszę kłamstwa, obłudy, relatywizmu moralnego i bezczelności w ich prezentacji. Preferuję rozmowę merytoryczną, opartą na faktach i uprawdopodobnionych poszlakach, analizy oparte na kojarzeniu różnych informacji i faktów w logiczny ciąg zdarzeń. Wyznaję pogląd, iż w polityce nie należy liczyć na przyjaźń, tylko na wspólne interesy, które najlepiej gwarantują dobrą współpracę, że partnerowi można zaufać, jeśli ma się możliwość kontroli jego działań.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka