Stanisław Heller Stanisław Heller
4027
BLOG

Życzenia na Nowy Rok

Stanisław Heller Stanisław Heller Rozmaitości Obserwuj notkę 12

Zacni Czytelnicy mojego Taty!

Długo zastanawiałam się, czego Państwu życzyć na Nowy Rok, pisałam i kasowałam życzenia, zastanawiając się, czego życzyłby Państwu mój Tata. Teraz staram się przypomnieć sobie sposób myślenia mojego Taty i wydaje mi się, że życzyłby Państwu, i sobie z pewnością również, przede wszystkim spełnienia twórczego. Zatem życzę Państwu wiele energii do realizacji swoich pasji i marzeń, a przede wszystkim zdrowia, bo bez niego cała reszta jest niemożliwa. Życzę Państwu oraz Państwa najbliższym Wiary, Nadziei, Miłości oraz Bożego Błogosławieństwa na cały Nowy Rok, choć chciałoby się powiedzieć na całe życie.

Z poważaniem,

Iza z Rodziną

Sądzę,że akurat w moim przypadku mam wszystkie cechy zodiakalnej Wagi.Jednak z małym wyjątkiem: nie znoszę stanów chwiejnych, ani w nauce, ani w przyjaźni. Mój blog uzupełniający:"Między Bogiem a prawdą".

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości