STARY WROCEK STARY WROCEK
1777
BLOG

Pomyliłem się!

STARY WROCEK STARY WROCEK Samorząd Obserwuj temat Obserwuj notkę 62

Napisałem na TT, że spotkanie pana Rafała Trzaskowskiego z Ambasadorem Ukrainy musiało odbyć się się w Ambasadzie. Pomyliłem się, miało ono miejsce w Magistracie kierowanym przez pana Trzaskowskiego.  Dlaczego to takie ważne? Proszę popatrzeć, zdjęcie z tego spotkania zamieścił na TT sam pan Ambasador Ukrainy.

image

Widzą Państwo banany?

Widzą Państwo pojemnik na żywność?

Widzą Państwo torbę z gadżetami - prezent dla pana Trzaskowskiego?

Widzą Państwo herbatkę pana prezydenta Wa-wy?

Ja widzę ...


A teraz:

Widzą Państwo czysty, uporządkowany stół?

Widzą Państwo napój przygotowany dla Ambasadora?

Widzą Państwo jakieś ciasteczka?

Widzą Państwo upominek dla Ambasadora?

Ja nie widzę ...


Przyznaję, nie chciałem dopuścić myśli, że to prawda. Że tak pan Trzaskowski spotyka się z dyplomatami. A jednak, trzeba się uczyć przez całe życie.


Dla przypomnienia, za WIki:

Rafał Kazimierz Trzaskowski (ur. 17 stycznia 1972 w Warszawie) – polski polityk i politolog, doktor nauk humanistycznych, specjalista w zakresie spraw europejskich. Poseł do Parlamentu Europejskiego VII kadencji, w latach 2013–2014 minister administracji i cyfryzacji, w latach 2014–2015 sekretarz stanu w Ministerstwie Spraw Zagranicznych, poseł na Sejm VIII kadencji. Od 2018 prezydent m.st. Warszawy.


Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka