STARY WROCEK STARY WROCEK
363
BLOG

Pytania do Czytelników

STARY WROCEK STARY WROCEK Święta, rocznice Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

Witam Państwa w Świąteczny czas. Życzę, aby przesłanie Świąt Wielkiej Nocy pozostało z Państwem, z nami, na długo.

Zabieram głos, bo widzę dziesiątki - jeśli nie więcej - oburzonych na zachowanie pani ambasador USA, która raczyła złożyć życzenia święta Paschy środowiskom żydowskim w Polsce a życzenia - z jej strony - z okazji Świąt Wielkiej Nocy pojawiły się z lekkim opóźnieniem.

Od razu przyznam, że mnie zachowanie pani ambasador nie oburza w najmniejszym stopniu. Każdy zachowuje się:

a) jak umie

b) jak musi

a czasami ... jak powinien.

Pani ambasador nie ma wobec mnie żadnych zobowiązań jako i ja nie mam wobec niej. Dlatego jest mi obojętne, komu składa życzenia i kiedy. Jej sprawa...

Szanowni Państwo,

Czy Wam aż tak bardzo zależało (zależy) na życzeniach od pani ambasador?

Czy życzenia z okazji święta Paschy przeszkadzały Wam w przygotowaniu i obchodzeniu Świąt Wielkiej Nocy?


Wszystkiego dobrego ...


Jestem świadomy, że nie wystarczy dużo wiedzieć, aby być mądrym człowiekiem . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Tu bywam: https://twitter.com/starywrocek

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura