szczur Borys (za śp. Zyzia) szczur Borys (za śp. Zyzia)
32
BLOG

O rety! Nowa kobieta!

szczur Borys (za śp. Zyzia) szczur Borys (za śp. Zyzia) Kultura Obserwuj notkę 1

 

Wacia, jak opowiedziała mi Klementyna, odeszła cicho i spokojnie u Pana Doktora. Biedaczka źle się czuła od paru dni, ale lekarze nie wiwedzieli czemu tak szybko schudła i czemu miała problemy z oddychaniem. Smutny szczurkowy los, tak bywa...

Klem się załamała zupełnie. Ciotka więc w trybie ekspresowym przyprowadziła do domu Niobe!

Niobe jest troszkę ode mnie młodsza i bardzo milutka. Mówi, że poprzedni właściciel wyrzucił ją z siostrami i kuzynem na ulicę... skąd tacy ludzie sie biorą? No więc była na Paluchu - i stamtąd trafiła do nas.

Ale Klem jest wredna. Stłukła na dzień dobry Niobe i oświadczyła, ze to jej miseczki, jej poidełko, jej domek i w ogóle jej klatka, więc mała ma się jej słuchać.

Ja bym był milszy.

Mam biało-niebieskie futerko, długi ogonek i cztery łapki, którymi stukam w kalwiaturę. Mieszkam u Ciotki, która też bloguje. Ciągle się czegoś uczę. Lubię jajka i marchewkę. Nie lubię sklepów zoologicznych. To ja (fot.Ckwadrat): A to moje sąsiadki (fot.Rafalski): A to Borys:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura