szczur Borys (za śp. Zyzia) szczur Borys (za śp. Zyzia)
94
BLOG

Katastrofa (uwaga! deser!)

szczur Borys (za śp. Zyzia) szczur Borys (za śp. Zyzia) Kultura Obserwuj notkę 7

Katastrofa nadeszła niespodziewanie. To, że dziś był kolejny odcinek komisji śledczej, do myszka japońska. Cała ta komisja to banda chomików.

Prawdziwa katastrofa to babiniec, który mam w klatce obok, po sąsiedzku.

Najpierw przyjechały dwie nakrapiane bliźniaczki. Jako że są prawie identyczne, Ciotka nazwała je Kreska i Kropka. Stwierdzam stanowczo, że to imiona nieodpowiednie. Jestem mądrym szczurkiem i przeczytałem już kilka książek. Powinny sie nazywać Jacka i Placka. Dlaczego? Dowody zbrodni poniżej.

Ale to nic. Dziś w nocy pojawiły się kolejne baby. W tym jedna wściekła. Co prawda nazywają się normalnie, czyli Oksana i Wiera, ale Oksana to wcielona diablica. Odwołuję niniejszym wszystko, co napisałem ja i mój śp. przyjaciel Zyzio o śp. Klementynie.  Gryzie, kopie, drapie, i drze się wniebogłosy. Litości! Nawet Ciotkę podrapała. No, ale Ciotka mówi, że jest po przejściach i trzeba jej wybaczyć i dać trochę czasu. Hm.

 

Oto Kreska i Kropka:

 

A oto ich działalność (nie zmyślam!):

 

A oto Oksana i Wiera:

 

 

...a na deser... po pierwsze Niobe - pani wykształciuch!

 

...po drugie... Wołodia u Wujka!

 

 

 

...i po trzecie... JA :D (z Wołodią)

 

 

Mam biało-niebieskie futerko, długi ogonek i cztery łapki, którymi stukam w kalwiaturę. Mieszkam u Ciotki, która też bloguje. Ciągle się czegoś uczę. Lubię jajka i marchewkę. Nie lubię sklepów zoologicznych. To ja (fot.Ckwadrat): A to moje sąsiadki (fot.Rafalski): A to Borys:

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura