TadeuszK TadeuszK
168
BLOG

tw_Bolek

TadeuszK TadeuszK Polityka Obserwuj notkę 9

Jestem z tych, którzy krzyczeli Lech!..Lech.

Pisałem nawet list gratulacjny na okoliczność nagrody Nobla.

Nie zdawałem sobie sprawy, że  to tylko polityczny  kit".

Ale Kit' był potrzebny-można to zrozumieć..

Pamiętam jak głośniki zakładowe oznajmiły koniec strajku, aby za kilka minut ogłosić, że strajk trwa.

To była inicjatywa Pani Walentynowicz- na powrót zmaknięto bramy.

tw_Bolek oceniając w mig sytuację urwał się (częściowo)  ze smyczy SB i przycapił  się na siwkę Piłsudskiego.

-Jak ta hiena wyczuł onże na odległość  krew i padlinę.

Strajk wznowiono i zakończono jak trzeba..

Było  chwilowo ło_Key'.

Mógłbym wszystko zapomnieć i wybaczyć (jak pierfidnie zostałem zrobiony - i wielu z nas  - w tzw. konia") gdyby nie ta "ZmianaNocna", ..............gdyby nie ta zmiana....

NocnaZmiana pod przewodem twBolka i mnietka  we współpracy ze skażonymi  pomagierami  jak tusk, pawlaczekz ZSL, twMoczulski i inni.

NocnaZmiana była okazją dla tyciusinkiego człowieczka twBolek dla oczyszczenia sie..

Wątłe, ...ale miał onże jednak argumenty (zrozumiałe w owym czasie)  do oczyszczenia się!

Większość (ja także)  wybaczyłaby mu przeszłość i esbecką smycz, gdyby ukorzył się wówczas w sejmie.

Wolał/i woli nadal  jednak gnoić prawdziwych patriotów jak Gwiazdowie, Walentynowicz, premiera Olszewskiego! itd.

I tak to trwa i trwa  bo sądy są "rozgrzane" jak ten wulkan na Kanarach..

*

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/571976-walesa-uslyszal-zarzut-zlozenia-falszywych-zeznan


TadeuszK
O mnie TadeuszK

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka