Harley Porter Harley Porter
169
BLOG

Ktoś babci wnuka wypuka

Harley Porter Harley Porter Społeczeństwo Obserwuj notkę 3

Opłaty chcąc zrobić za mieszkanko, w którym to z rodziną bytuję, 

W kolejce stanąłem, nie wiedząc za diaska, że humor mi wnet się popsuje.

O tych, co jak chałwę smakują płeć własną i do niej cholewki  smolą,

W kolejce rozmawiać zaczęto z emfazą, opinię przedstawiać swoją.

Starsza kobieta, co przede mną stała zdanie swe w mig wyłuszczyła,

Homo niewinni, natura winna, w końcu ich takich stworzyła.

Zaś rząd co rządzi zamiast bić gejów niech weźmie się za inne sprawy,

Za kim w wyborach była babunia?  Zgadnijcie, tak dla zabawy.

Jakbym nie starą, ale młodziutką przed sobą miał dzierlatkę,

Coś tam chrząknąłem i poprawiłem na brodę opadłą szmatkę

Szmatka  ta skryła czerwień wściekłości, barwiącej mnie na pąsowo,

Jakże u młodych ma być normalnie, kiedy u starców jest lawendowo.

Kiedy staruszków poprzestawiały różne Wyborcze, Fakty Polsaty

Każąc im wierzyć, że zamiast baby chłopa się prosi do chaty.

A może gdyby babcia, co tak tęczowo na świat luka, 

Na własne oczy się przekonała jak tłusty gej jej wnuka puka?!


Gniewny i staram się być sprawiedliwym.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo