frank_drebin frank_drebin
412
BLOG

Więc Profesor się obraził i to poważnie!

frank_drebin frank_drebin Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Otóż ośmieliłem się skomentować negatywnie usprawiedliwianie kłamstwa wyborczego Kwaśniewskiego i pogląd, że dobrze się stało, że protesty wyborcze zostały odrzucone pod tym filmem.

https://www.youtube.com/watch?v=cA2QHbp0-GM&t=25s

Na co dostałem bęcki od Profesora, że pewnie bym go wsadził do obozu reedukacyjnego, itp.

image


Pora była późna. Profesor raczył podsumować temat dziś.

image

"Wyzwał" mnie od patriotów itp.

Ok może trochę za ostro pojechałem - mea culpa. Jednak rojenia typu wsadzanie do obozów reedukacyjnych to jakieś lekkie zakłócenie mocy. Rozumiem, że takie rojenia mogli mieć emeryci z wieców śp. KOD. Jednak poważny Profesor? Na wszelki wypadek pisałem profesor z dużej litery bo jeszcze znowu się obrazi?






Zwykle cyniczny i wredny, szukający dziury w całym ;)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości