takitam 1 takitam 1
40
BLOG

Zbiórka Narodowa na Samolot - Apel

takitam 1 takitam 1 Polityka Obserwuj notkę 0

Z każdym dniem po Tragedii czuję się coraz gorzej. Ból nie mija, a nasila sie złość i irytacja. Kiedy przed chwilą przeczytałem, że w zetce, u olejnik rozumiem, minister klich oświadczył, że dość tej prowizorki i .... czarterujemy samoloty dla Vipów.... to zabrakło mi słów.

Mam ogromnę prośbę do Rządu Rzeczypospolitej Polskej, do Ministerstwa Obrony Narodowej, wystawcie Skarbony przed urzędami, napiszcie na nich "Zbiórka Narodowa na Samolot" i zostawcie to nam, Polakom. Możecie na nas liczyć, przecież tyle razy już to robiliście. Potraktujcie to jak chcecie, najlepiej poważnie.

Tylko, na Litość Boską, w obliczu tego nieszczęścia Mojej Ojczyzny, nie poniżajcie nas już więcej.

Jeśli nie macie na skarbony, to chociaż nr konta

brak słów

takitam 1
O mnie takitam 1

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka