teesa teesa
2865
BLOG

Kim jest @FYM?

teesa teesa Polityka Obserwuj notkę 86

Od początku mojej aktywności na S24 ze sporym zainteresowaniem śledzę zmagania frakcji, rozpatrujących niemalże w ułamkach sekund domniemane wydarzenia, związane z katastrofą polskiego Tu-154 w Smoleńsku.
Nie zabieram głosu w rozważaniach technicznych, bo się po prostu na tym nie znam; wolę polegać na opinii autorytetów. I mam z tym pewien problem, ponieważ istnieją różne, kontrowersyjne i wykluczające się niejednokrotnie wersje, bronione w bardzo zdecydowany sposób przez ludzi, którym trudno odmówić wiedzy. Są to bowiem uczeni, także o sławie międzynarodowej. Wszyscy, którzy chociaż trochę tematem się interesują, wiedzą doskonale, kim jest prof. Artymowicz (salonowy @you-know-who), prof. Nowaczyk, prof. Binienda, @Marek Dąbrowski i inni "badacze", nie mogę jednak znaleźć niczego na temat kompetencji blogera @Free Your Mind, o którego hipotezach ostatnio zrobiło się głośno. Możliwe, że w którejś ze swoich notek się przedstawił, ale jest ich tak dużo, że nie jestem w stanie do interesujących mnie informacji dotrzeć.

Czy jest ktoś, kto mnie oświeci? Bo chciałabym sobie wyrobić wreszcie jakiś pogląd na tak obficie prezentowane poglądy... :)

teesa
O mnie teesa

„Er quildessë quetta, er morniessë cálë, er firiessë coivië: menelessë cumna calima wilë fiono” (Pieśń o stworzeniu Éa)

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka