Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński
314
BLOG

Przyznaję się do pomyłki w sprawie Lex TVN

Starosta Melsztyński Starosta Melsztyński Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 1

Oczyma mojej wyobraźni widziałem arbitraże, widziałem wykręcanie rąk polskiej dyplomacji przez amerykańskich specjalistów od mokrej roboty, brutalnych, bezwzględnych, ale zawsze w konfekcyjnym garniturze i pod krawatem, hektolitry komentarzy, dlaczego Polska ma rację, dlaczego Polska się nie ugnie, dlaczego wina Tuska, dlaczego moralne zwycięstwo. 

Widziałem oczyma wyobraźni jak polski kabanos się pręży i usztywnia, zamówiłem w oczekiwaniu na spektakl 3 opakowania znakomitych szwedzkich czipsów Estrella (koperkowe, sourcream, kurki). Obserwowałem męki i pot na czole prezydenta - odważyć się czy nie na weto, a co jeśli prezes się zezłości?

Do tego oczywiście podkład muzyczny z Wagnera.

Wszystko na nic, senator Jackowski zdradził, ustawa pójdzie do wirtualnego muzeum Klęsk PiS, obok stadniny w Janowie, lotniska w Baranowie. 2 wież na Srebrnej i 2 wież w Ostrołęce i setek innych potwornych poronionych płodów Sasina, Suskiego, Jakiego, Ziobry i całej tej wrzaskliwej menażerii politycznych pawianów.

Polska okazała się paróweczką, miękką i bez konsystencji.

A szkoda, naprawdę chciałem usłyszeć, jak argumenty geniuszy prawnych z Ministerstwa Sprawiedliwości, trio KaKaO ścierane są na proszek.

No coż, nie zawsze można dostać to, czego się pragnie. Mnie pozostało zadowolić się 3 torebkami znakomitych szwedzkich czipsów Estrella.


Zobacz galerię zdjęć:

Patriotyzm jest ostatnim schronieniem szubrawców. Samuel Johnson    

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości