teodor49 teodor49
459
BLOG

Guciowi Puciowi ku otrzeźwieniu

teodor49 teodor49 Społeczeństwo Obserwuj notkę 4

Zacząć wypadałoby od aforyzmu Saint-Exupery o robactwie. Wasz wpis [Komisarz „Nadieżda” Eska] z 19.11.-21:28 nie zasługuje jednak na takie względy, tak jak Wy marny paszkwilant, nie zasługujecie na miano blogera. Notkę przejrzałem bez emocji, bardziej zainteresowały mnie głosy tradycyjnej czeredy komentujących i ich zgodny rechot. Nie wzbudziło to nawet we mnie niesmaku, raczej wesołość, czemu dałem wyraz zamieszczają krótki komentarz. Jego tezy to radość, iż gabinet cieniów PO trafi na urodzajny grunt oraz że sukcesy samorządów, gdzie dominują reprezentanci dawnej koalicji PO-PSL, doceni odnowione i liczebnie wzmocnione CBA. 

Na dylematach samorządu nie znam się, nigdy tą problematyką się nie interesowałem, ale spłycanie krytyki @Eska "do dzieł Lenina i komuszej hołoty" rodzi troskę o stan umysłowości Autora. W ślad za moją wypowiedzią pojawiły sie 1-2 uwagi podkreślające eksperckość Eski właśnie w obrębie samorządów, Jej związki ze ś.p. G.Gęsicką. Wszystkie te głosy (łącznie z moim) zostały wycięte a menelski wpis nie został choćby ukryty. To już jednak inna opowieść o taktyce czcigodnej Adm., walczęcej o utrzymanie Salonu w 3. dziesiątce rankingu portali. Każdemu według zasług!!

teodor49
O mnie teodor49

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo