theft theft
30
BLOG

Chrystus jest Barankiem,który gładzi grzech świata.

theft theft Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

Druga Niedziela Zwykła  J 1, 29-34

Chrystus jest Barankiem,który gładzi grzech świata.

Czy grzeszysz ? Czy grzech wypełnia Twą duszę ….....
Ja do wyznań intymnych Cie kuszę
Lecz nie czekam na słów Twoich dźwieki !
Pan Bóg dał mi litery do ręki
Którymi mam przemówić do Ciebie -Grzesznika.....
Więc jeśli Cię smutek grzeszności przenika
Przeczytaj Ewangelii słowa przenajświętsze
Ja Twoim oczom ich treść teraz wręczę
Byś zrozumiał sens grzechu......i w swojej grzeszności
Odnalazł Klucz Zbawienia ! Klucz wielkiej radości
Który Cię zaprowadzi przed Ojca oblicze.....
Więc grzechów Twoich tutaj nie wyliczę
Bo Jezus jest Barankiem ,który gładzi grzechy !
Dlatego nie szukaj już w grzechach kolejnej uciechy
Tylko daj się ochrzcić Panu Jezusowi …...
On Twą duszę w sieci swych połowów złowi
I napełni ją Ducha Świętego spokojem.
Dlatego twe zmartwienia codzienne ukoję
I niepewność Twoją ….. I Twoje milczenie.....
Przyjmij Ducha Świętego ! I przyjmij Zbawienie !
O którym Jan mówi zobaczywszy Pana.....
Bo razem z Chrystusem na ziemię zesłana
Jest nadzieja Zbawienia !


theft
O mnie theft

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo