theft theft
75
BLOG

Jezus źródłem wody tryskającym ku życiu wiecznemu.

theft theft Religia Obserwuj temat Obserwuj notkę 4

Trzecia Niedziela Wielkiego Postu A  J 4,5-42

Jezus źródłem wody tryskającym ku życiu wiecznemu.

Wow ! Moje kochane dzieci. Muszę zakrzyknąć niespodziewanie,bo oto przed nami jedna z najdłuższych Ewangelii do tej pory czytanych. A czytanie długiego tekstu zaprawdę jest nużące i męczące oraaz przede wszystkim mało zrozumiałe !
Tak ! Mało zrozumiałe !!!
Ale to wszystko pozorne wrażenia moje drogie dzieci.Bo oto z dzisiejszej Ewangelii wybierzemy sobie tylko najważniejsze fragmenty,które w rzeczywistości okażą się proste i nieskomplikowane. Zrozumiałe nawet dla waszych nastletnich duszyczek I bez najmniejszych oporów zgodzicie się z ich treścią.
1. „Kto zaś będzie pił wodę, którą Ja mu dam, nie będzie pragnął na wieki, lecz woda, którą Ja mu dam, stanie się w nim źródłem tryskającym ku życiu wiecznemu”
2. „Bóg jest duchem; trzeba więc, by czciciele Jego oddawali Mu cześć w Duchu i prawdzie”
3. „Jestem nim Ja, który z tobą mówię”
4. „Moim pokarmem jest wypełnić wolę Tego, który Mnie posłał, i wykonać Jego dzieło”
5. „On prawdziwie jest Zbawicielem świata”

Dlatego moje dzieci przeczytajcie Tę Ewangelię jeszcze raz. Lecz przede wszystkim zwróccie uwagę na podane wyżej cytaty. Bo one stanowia Mądrość Bożą. Reszta jest tylko dodatkiem do pewnego scenariusza,który musiał się wydarzyć,by wszystkie powuższe zdania mogły być wypowiedziane.
A teraz przeczytajcie sobie te pięć najważniejszych zdań bez zwracania większej wagi na pozostałą część Ewangelii. Czyż te zdania nie są przecudowne ? Czyz one nie są podstawą naszej wiary ?

To Jezus obdarował nas wodą,która jest źródłem tryskającym ku zyciu wiecznemu.
To Bóg jest duchem przed którym mamy się klękać i modlić.
To Jezus jest Mesjaszem,którego Bóg miał zesałć na ziemię.
Jezus wypełnia wolę sowjego Ojca i wykonuje jego dzieło.
Jezus jest prawdziwym zbawicielem świata.

Nie musimy rozważać tych zdań.Zastanawiać się nad teologicznością ichc nzaczenia. Prowadzic głębokich naukowych studiów by zrozumieć ich sens.
Nie ! Nie ! Nie !
Te zdania są najprostszymi zdaniami na siwecie. A jednocześnie przekazująnam całą istotę wiary .Naszej wiary !
I jeśli kiedykolwiek ktoś zapyta Cię : Na czym polega Twoja wiara ?
To po prostu przeczytaj mu tych kilka zdań zdań.

Mamy klękać i modlić się tylko i wyłącznie przed Bogiem,który jest duchem !!!
BÓG JEST DUCHEM !
Klękanie przed obrazami,figurami,statuetkami jest zaprzeczeniem słów Pana Jezusa.

Jezus obdarowuje na wodą życia wiecznego !

Jezus jest Mesjaszem Pana Boga,wypełnia jego dzieło i jest Zbawicielem Świata !

To największa Ewangelia spośród wszystkich pozostałych.Bo jej przestrzeganie jest warunkiem uzyskania Zbawienia Wiecznego.


Post Scriptum

Jestem ZDUMIONY postawą Kościoła Katolickiego ,którego jestem wyznawcą.

Jeśli wybucha "epidemia" to Kościół ma przygarnąć wiernych do Boga ,a nie zamykać przed

nimi świątynię.

W każdym kościele przez dwadzieścia cztery godziny powinna być wystawiona monstrancja z Panem Jezusem

żeby każdy mógł chociaż na chwilkę przyjść ,pomodlić się za bliskich i pojednać z Bogiem.

Kościół Katolicki UCIEKŁ od problemu chorujących i umierających ludzi !

theft
O mnie theft

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo