theft theft
30
BLOG

Dusza

theft theft Kultura Obserwuj notkę 0

Gdy ludzie patrzą na mój tułów
Pytają czemu Jacka brzuch
Jest taki wielki jak piłeczka ?
Czy mogą zajrzeć do środeczka
I sprawdzić co tam przechowuję......
Bardzo się głupio wtedy czuję
Bo znam odpowiedź na to pytanie
I w swoich wierszach nigdy nie kłamię
Więc posłuchajcie miej opowieści
Co się w mym krągłym brzuszku mieści !
Każdy ma duszę.....nieśmiertelną....
Która jest Bogu zawsze wierną
Wszyscy ją w sercu swoim mają
Czasami w głowie ją trzymają
Lecz moja dusza to grzesznica
Która mnie nigdy nie zachwyca
Bo ciągle grzeszy.....nieustannie
Więc obmysliła sobie starannie
Że w brzuchu moim schowa się !!!
Czyżby jej w sercu było źle ?
A może w głowie źle się czuła ?
Nie ! Moja dusza wszędzie się snuła
Żeby odnaleźć najlepszy kątek
A brzuszek boski to zakątek
Dlaczego ? Pewnie zapytacie.....
Bo pewnie wszystkich praw nie znacie
Które duszami wciąż sterują
Gdy dusze grzeszą …..to nie głodują !!!
Lecz rosną w tempie rekordowym !
Bo każdy grzech – kilogram nowy
Który obarcza duszy ciało
Więc jeśli dusza grzeszy śmiało
Grzeszy bez przerwy bez znużenia
To się w żarłoka wielkiego zmienia
Bo z każdym grzechem jest coraz większa
I teraz sprawa NAJWAŻNIEJSZA !
Gdy dusza zgrzeszy zbyt wiele razy
To powiem o tym bez obrazy
Że się nie zmieści w sercu i głowie !
I teraz kończąc swą przypowieść
Zapewne wam wytłumaczyłem
Dlaczego bardzo tak przytyłem.....
To wcale nie jest tłuszcz z jedzenia
To moja dusza wciąż się zmienia
W grubasa coraz bardziej grubego
Schowała się do brzucha mego
I go wydyma jak piłeczkę :(
Muszę poprosić swą żoneczkę
By duszę moją pilnowała
I jej do grzechu nie dopuszczała !!!

theft
O mnie theft

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura