theft theft
48
BLOG

17 sierpnia Wspomnienie Świetego Jacka Przezbitera

theft theft Społeczeństwo Obserwuj notkę 1

17 sierpnia Wspomnienie Świetego Jacka Przezbitera

Dzisiaj moje kochane dzieci zrobimy drobny wyjątek i przeczytamy Ewangelię,która nie przypada w Niedzielę,lecz w uroczystość Świętego Jacka . Dlaczego ? Bo ja jestem Jacek :) Co prawda nie świety,a właściwie wręcz przeciwnie,ale właśnie w tym dniu obchodzę swoje imieniny więc postanowiłem zagłębić się również w lekturze tej Ewangelii.

Przeczytałem ją........ I na chwilę zatrzymałem się zdumiony..... Tak ! Zdumiony !
Przecież ta Ewangelia opowiada właśnie o mnie. Wprost nie mogę uwierzyć,że opowiadanie napisane dwa tysiące lat temu i wyznaczone na dzień Św.Jacka dotyczy tak bardzo mojej osoby.

Uczniowie zabraniali przynosić male dzieci do Pana Jezusa.Jednak On zdecydowanie się temu sprzeciwił słowami
„Nie przeszkadzajcie im przyjść do Mnie; do takich bowiem należy królestwo niebieskie”

A przecież całe moje życie to przyprowadzanie dzieci do Pana Boga !!!
Dzięki mnie rozwijają się w łonie swych matek,a potem przychodzą na świat by swoimi małymi duszyczkami wielbić Boga.

Jestem naprawdę bardzo,bardzo zdumiony,że dzisiejsza Ewangelia opowiada wałśnie o dzieciach ! O małych dzieciach...... I każe je przyprowadzać przed oblicze Boga.....

Dziękuję Ci Panie Boże ,że pozwoliłeś mi przyprowadzić na świat tysiące małych dzieci,by one mogły w przyszłości wielbic i kochać Ciebie !

theft
O mnie theft

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo