Pełna mobilizacja klubów GP
Pełna mobilizacja klubów GP
timbarimba timbarimba
103
BLOG

Pozwólmy mu śnić.

timbarimba timbarimba Protesty społeczne Obserwuj temat Obserwuj notkę 2

Dzisiaj przeczytałem buńczuczne (jak zawsze bo ten Pan nie potrafi inaczej niż buńczucznie) ultimatum Sakiewicza, że jeżeli opozycja nie zejdzie wreszcie z ulic to ON Sakiewicz wezwie Koła GP do Warszawy i nam pokaże. 

Oczywiście Sakiewicz odczekał, żeby upewnić się, że PAD ogłosił 2 x weto, co de facto oznacza, że uliczne manifestacje przynajmniej na jakiś czas się zakończą. W przeciwnym razie musiałoby przecież spełnić swą groźbę a na kolejną kompromitację nawet Sakiewicz nie bardzo ma ochotę.

Weta PAD oznaczają również Wielki Triumf Sakiewicza, który niebawem ogłosi, że "ulica" przeraziła się śmiertelnie wizji Najazdu Kółek GP na Warszawę i odpuściła, czego on Sakiewicz jest sprawcą poprzez swoją przerażającą groźbę. 

Ja jednak, nie ulękłem się zbrojnego ramienia władzy i postanowiłem skonfrontować się z Tsumani Prawej Strony tj. kółkami GP podczas jednej z krakowskich demonstracji przeciwko deformie wymiaru sprawiedliwości.

18.07 przybyłem pod Wawel i zastałem tam komando Sakiewicza w osobach kilku zdemotywowanych staruszek pod szyldem  oraz kilku jeszcze osób (w tym jedna z flagą kanadyjską (hmmm), które to zjawiły się na wezwanie swojego wodzunia aby dać odpór. Całości dopełnia smętna kartka z napisem WSI=KGB, która oznacza chyba tylko tyle, że staruszki przyswoiły sobie niedawno zagadnienia dawno minione.  Na zdjęciu tytułowym ująłem to całe zgromadzenie abyście i wy uradowali oczy nędzą bojówek Sakiewicz w terenie. Czy muszę tu dodawać, że przeraziła mnie siła, dyscyplina, motywacja, determinacja i last but not least mobilizacja tego środowiska potrafiącego skrzyknąć tak potężne siły i tak godnie wystąpić przed Zdrajcami Ojczyzny ?

Choć w psychologii i socjologii wspomina się, że uleganie teoriom spiskowym to wyraz braku kontroli i de facto słabości to jednak uważam, że osobowość a może przede wszystkim intelektualne możliwości Sakiewicza doskonale się odnajdują w towarzystwie Targalskiego, Lichockiej, Kani  i Gargas, że doznaje on ukojenia widząc  się na czele potężnej manifestacji, która pędzi przez Krakowskie Przedmieście i jak Apokaliptyczna Ulewa "zmywa z ulic miasta cały ten brud".

Ach jakie to byłoby piękne.  

 



timbarimba
O mnie timbarimba

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Społeczeństwo