tojad tojad
2205
BLOG

„Niejaki tojad” rzecze,ułaskawić Coryllusa, Golonka do kąta

tojad tojad Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 134

Skoro nie mam wstępu w miejsce gdzie to przeczytałem-

http://coryllus.salon24.pl/680597,o-polityce-demograficznej-historycznej-i-blogerskiej

Oto niejaki tojad przyznał się ostatnio że sam wykreował i przez wiele miesięcy utrzymywał w salonie postać o nicku Xipon Jan Itor. Ja, podobnie jak wielu innych blogerów uważaliśmy, że Xipon jest autentyczny, były jakieś momenty zwątpienia, ale kiedy Xipon zmarł, a na salonie pojawił się jego syn, uznaliśmy, że była to postać prawdziwa. Tymczasem bloger tojad twierdzi, że nie, że on wymyślił obydwu. Jeśli to prawda, uważam to za wyjątkowe wprost świństwo. Tojad nie ma do mnie wstępu. Tym bardziej, że postać Xipona była uwiarygodaniana przez Sowińca, a także przez administrację, która musiała wiedzieć jaka jest prawda. Tę samą administrację, która zwinęła blog pink panthera za rzekome korzystanie z wielu kont. Tę samą administrację, która zwinęła mnie i toyaha. Żądam więc, albo Bogna Janke, która podejmowała decyzje w tej kwestii wytłumaczyła się przed całą społecznością blogerską z tych podwójnych standardów. Żądam też, by administracja przeprosiła nas wszystkich za to, że łamie swój własny regulamin, domagając się jednocześnie przestrzegania go przez użytkowników salonu. Jest to zachowanie wysoce nieetyczne i wulgarne.”

 

Tak jest to nieetyczne, tak jest to świństwo. Przeprosiłem. Czy wulgarne, nie sądzę.Czy niezgodne z regulaminem, takoż. Mam tylko jedno konto na S24, nim je założyłem, inne po mojej prośbie zostały usunięte.

I Jurek Sowiniec wcale mnie  nie "uwiarygadnia":) bo jakże niby, lubimy się, czasem więcej, ostatnio co zrozumiałe, bo jego też oszukałem, mniej.

Co najlepsze wcale nie ma pewności czy Xipon rzeczywiście nie zmarł,a ja teraz dopiero się podszywam :)

Niezmiennie życzliwy.

Tomek

 

 

 

 

tojad
O mnie tojad

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka