Tomasz Rożek Tomasz Rożek
259
BLOG

Napisałem nową książkę i wymyśliłem grę

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Gry Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

Czy wiesz, że to Polak był twórcą pierwszej na świecie szczepionki przeciwko tyfusowi plamistemu, która uratowała miliony osób? Czy wiedziałeś, że to Polka jako pierwsza na świecie badała kulturę szamanizmu na odległej Syberii? Pewnie też nie miałeś pojęcia, że to Polak skonstruował projektor kinowy, dzięki któremu wreszcie udało się uzyskać stabilny, niemigoczący obraz na ekranie.

Te i wiele innych fascynujących historii poznasz dzięki „Akademii Superbohaterów”. Zapraszam do sklep.naukatolubie.pl


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie