Tomasz Rożek Tomasz Rożek
2151
BLOG

Dlaczego w kopalniach wybucha metan

Tomasz Rożek Tomasz Rożek Górnictwo Obserwuj temat Obserwuj notkę 25

Metan jest najczęstszą przyczyną wypadków w górnictwie. Skąd bierze się w kopalni i dlaczego jest tak niebezpieczny? To temat, który do większego grona odbiorców trafia niestety tylko wtedy gdy wydarzy się tragedia. Niestety, znowu się wydarzyła. 


Spora część mojego życia to tzw. seria fortunnych zdarzeń. Chciałem zostać lekarzem, a zostałem fizykiem. Pojechałem zwiedzać Wiedeń, a poznałem żonę. Chciałem robić doktorat i wyjechałem na prawie 4 lata do największego centrum naukowego w Europie. Chcieliśmy powiększyć rodzinę i urodziły się bliźniaki. W końcu wróciliśmy z emigracji, żebym mógł zostać naukowcem, a zostałem dziennikarzem. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka