lendos lendos
132
BLOG

Tosterofobia

lendos lendos Humor Obserwuj temat Obserwuj notkę 3

Tosterofobia


Ja dla ludzi jestem zerem

bo się kocham z mym tosterem. 

Krzyczy z trwogi ciocia Gienia

- Będą z tego poparzenia!

Ojciec smutno głową kręci

- Mego syna toster kręci!

Brat mi już dziewczyny szuka. 

Ja z tosterem sobie grucham. 

Odsunęli się sąsiedzi

- W jego głowie toster siedzi!

Księdzu także nie pasuje

- Któż się w tosterze miłuje?!

Osiedlowy łysol jeden

chciał mi pałą przylać w czerep. 

Ale byłem szybszy nieco

zamiast ciosów bluzgi lecą. 

Każdy wrogiem, zabić chcą

tosterową miłość mą. 

Nazywają mnie zboczeńcem. 

Tolerancja gdzie jest, pytam?

Czule biorę toster w ręce, 

BHP instrukcję czytam. 

Miłość ma w zabezpieczeniu. 

Azbest, panie, i gaśnica. 

Więcej mili wam nie powiem

bo to nasza tajemnica...

Wiem! Dołączę do tęczowych!

wszak nie mają norm surowych. 

Może tam pośród banalnych

jest tosteroseksualny?

lendos
O mnie lendos

Cenię sobie szczerych ludzi i prawdziwych przyjaciół. Lubię włoską kuchnię, szwajcarskie sery, polskie ogórki kiszone oraz czarny humor. Jestem miłośnikiem muzyki klasycznej, głosu Barbary Hendricks, oraz motocyklistą. Jestem wierzącym Chrześcijaninem wyznania rzymskokatolickiego a przy tym poszukującym sceptykiem. Zamieszkuję na stałe w Szwajcarii - mojej drugiej ojczyźnie z wyboru. Piszę (chwilowo do szuflady) mini powieści. Udzielam się społecznie. Czasem coś opublikuję w prasie polonijnej. 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości